Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Дейнега І.О. (2019) ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 58-60.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега І.О._Інтернет-комунікації.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І.О. Інтернет-комунікації у маркетинговій діяльності / І.О.Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1 листоп. 2019 р). - Луцьк, 2019. - С. 58-60.
Ключові слова: інтернет-комунікації, маркетингова діяльність
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.6 Дані > 004.67 Системи для оброблення цифрових даних
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Вер 2021 18:34
Останні зміни: 11 Вер 2021 18:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8963

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу