Дейнега І.О.
(2019)
ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ.
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019.
с. 58-60.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега І.О. Інтернет-комунікації у маркетинговій діяльності / І.О.Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1 листоп. 2019 р). - Луцьк, 2019. - С. 58-60. |
Ключові слова: |
інтернет-комунікації, маркетингова діяльність |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.6 Дані > 004.67 Системи для оброблення цифрових даних 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
11 Вер 2021 18:34 |
Останні зміни: |
11 Вер 2021 18:34 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8963 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |