Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГ І БРЕНДІНГ ЯК БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЇ

Дейнега І.О. (2018) МАРКЕТИНГ І БРЕНДІНГ ЯК БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЇ. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2018. с. 374-377.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега І.О._маркетинг.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І.О. Маркетинг і брендінг як базові інструменти розвитку сучасних освітніх організації / І.О.Дейнега // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робт. : матеріали VІ міжнарод. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р.) – Харків, 2018. - С. 374-377.
Ключові слова: маркетинг, бредінг, освітні організації
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 651 Конторська (канцелярська) справа. Офіс-менеджмент. Діловодство. Оргтехніка
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Вер 2021 18:43
Останні зміни: 11 Вер 2021 18:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8964

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу