МАРКЕТИНГ І БРЕНДІНГ ЯК БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЇ

Дейнега І.О. (2018) МАРКЕТИНГ І БРЕНДІНГ ЯК БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЇ. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2018. pp. 374-377.

[img]
Preview
Text
Дейнега І.О._маркетинг.pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І.О. Маркетинг і брендінг як базові інструменти розвитку сучасних освітніх організації / І.О.Дейнега // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робт. : матеріали VІ міжнарод. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р.) – Харків, 2018. - С. 374-377.
Uncontrolled Keywords: маркетинг, бредінг, освітні організації
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 651 Конторська (канцелярська) справа. Офіс-менеджмент. Діловодство. Оргтехніка
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 11 Sep 2021 18:43
Last Modified: 11 Sep 2021 18:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8964

Actions (login required)

View Item View Item