Дейнега І.О.
(2018)
МАРКЕТИНГ І БРЕНДІНГ ЯК БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЇ.
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2018.
pp. 374-377.
Item Type: |
Article
|
Additional Information: |
Дейнега І.О. Маркетинг і брендінг як базові інструменти розвитку сучасних освітніх організації / І.О.Дейнега // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робт. : матеріали VІ міжнарод. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р.) – Харків, 2018. - С. 374-377. |
Uncontrolled Keywords: |
маркетинг, бредінг, освітні організації |
Subjects: |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 651 Конторська (канцелярська) справа. Офіс-менеджмент. Діловодство. Оргтехніка |
Divisions: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: |
Ірина Гаврилюк
|
Date Deposited: |
11 Sep 2021 18:43 |
Last Modified: |
11 Sep 2021 18:43 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8964 |
Actions (login required)
 |
View Item |