Драпата М.Б. та Дейнега І.О.
(2017)
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ.
Туристичні та країнознавчі дослідження в сучасному світі, 2017.
с. 17-20.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Драпата М.Б. Маркетингові дослідження ринку / М.Б.Драпата, І.О.Дейнега // Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному сіті : І Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених 10 квіт. 2017 р., м. Вінниця. - Вінниця, 2017. - С. 17-20. |
Ключові слова: |
маркетингові дослідження ринку |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
11 Вер 2021 22:19 |
Останні зміни: |
11 Вер 2021 22:19 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8985 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |