Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Ісаєва Ю.В. та Дейнега О.В. (2019) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 338-339.

[img]
Перегляд
Текст
Ісаєва Ю.В., Дейнега О.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ісаєва Ю.В. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємства / Ю.В.Ісаєва, О.В.Дейнега // Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукр. студ. наук.-практ. конф., (м. Чортків, 14–15 лист. 2019 р.). – Чортків, ТНЕУ, 2019. – С. 338-339.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 12 Вер 2021 07:43
Останні зміни: 12 Вер 2021 07:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8989

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу