Ісаєва Ю.В. та Дейнега О.В.
(2019)
ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019.
с. 338-339.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Ісаєва Ю.В. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємства / Ю.В.Ісаєва, О.В.Дейнега // Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукр. студ. наук.-практ. конф., (м. Чортків, 14–15 лист. 2019 р.). – Чортків, ТНЕУ, 2019. – С. 338-339. |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 07:43 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 07:43 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8989 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |