Королюк В.В. та Дейнега І.О.
(2019)
ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019.
с. 105-106.
| Тип елементу: |
Стаття
|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Королюк В.В. Обліково-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності підприємства / В.В.Королюк, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів
та молодих науковців . – Луцьк, 2019. - С. 105-106. |
| Ключові слова: |
маркетингова діяльність підприємства |
| Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
| Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
| Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
| Дата внесення: |
12 Вер 2021 07:55 |
| Останні зміни: |
12 Вер 2021 07:55 |
| URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8991 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
 |
Перегляд елементу |