Дейнега І.О. та Лисичук І.
(2018)
ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ КАНАЛІВ ЗБУТУ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ.
Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління, 2018.
с. 22-25.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега І.О. Обгрунтування вибору каналів збуту промислової продукції / І.О.Дейнега, І.Лисичук // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали VII Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Полтава, 16–17 лист. 2017 р.). – Полтава, 2018. – С. 22-25. |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 09:46 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 09:46 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9005 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |