Яковишина Т.В. (2019) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019: №2(86). с. 129-139.
|
Текст
Яковишина Т.В..pdf Завантажити (13MB) | Перегляд |
Анотація
У статті подано модель формування креативності майбутніх учителів початкової школи, здійснено її компонентний аналіз, визначено комплекс умов, що сприяють успішному формуванню креативної компетентності майбутнього фахівця. У моделюванні дотримано певної логіки, структуру моделі представлено в єдності блоків: цільового, організаційно-змістового, процесуально-технологічного, контрольно-регулюючого та результативного. Схарактеризовано мету, завдання і принципи означеної моделі, підкреслено важливість урахування низки методологічних підходів, спроектовано її результат.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т. Модель формування креативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Т.Яковишина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - №2(86). - С. 129-139. |
Ключові слова: | компетентність, креативність, креативна компетентність, моделювання, формування, структурні блоки. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 15 Вер 2021 19:00 |
Останні зміни: | 15 Вер 2021 19:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9129 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |