Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Яковишина Т.В. (2019) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019: №2(86). с. 129-139.

[img]
Перегляд
Текст
Яковишина Т.В..pdf

Завантажити (13MB) | Перегляд

Анотація

У статті подано модель формування креативності майбутніх учителів початкової школи, здійснено її компонентний аналіз, визначено комплекс умов, що сприяють успішному формуванню креативної компетентності майбутнього фахівця. У моделюванні дотримано певної логіки, структуру моделі представлено в єдності блоків: цільового, організаційно-змістового, процесуально-технологічного, контрольно-регулюючого та результативного. Схарактеризовано мету, завдання і принципи означеної моделі, підкреслено важливість урахування низки методологічних підходів, спроектовано її результат.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковишина Т. Модель формування креативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Т.Яковишина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - №2(86). - С. 129-139.
Ключові слова: компетентність, креативність, креативна компетентність, моделювання, формування, структурні блоки.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 15 Вер 2021 19:00
Останні зміни: 15 Вер 2021 19:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9129

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу