МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Яковишина Т.В. (2019) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019: №2(86). pp. 129-139.

[img]
Preview
Text
Яковишина Т.В..pdf

Download (13MB) | Preview

Abstract

У статті подано модель формування креативності майбутніх учителів початкової школи, здійснено її компонентний аналіз, визначено комплекс умов, що сприяють успішному формуванню креативної компетентності майбутнього фахівця. У моделюванні дотримано певної логіки, структуру моделі представлено в єдності блоків: цільового, організаційно-змістового, процесуально-технологічного, контрольно-регулюючого та результативного. Схарактеризовано мету, завдання і принципи означеної моделі, підкреслено важливість урахування низки методологічних підходів, спроектовано її результат.

Item Type: Article
Additional Information: Яковишина Т. Модель формування креативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Т.Яковишина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - №2(86). - С. 129-139.
Uncontrolled Keywords: компетентність, креативність, креативна компетентність, моделювання, формування, структурні блоки.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: valiko
Date Deposited: 15 Sep 2021 19:00
Last Modified: 15 Sep 2021 19:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9129

Actions (login required)

View Item View Item