Гринькова Н.М. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 83-90. ISSN 2411-4553
|
Текст
Гринькова Н.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкривається зміст і структура моделі професійної компетентності педагогів позашкільних навчальних закладів з питань морального виховання молодших школярів, представлено методичні аспекти її формування, зокрема, виокремлено й охарактеризовано активні форми творчої взаємодії з керівниками гуртків, секцій (проблемно-методичні семінари; засідання проблемних груп; круглі столи; консультації індивідуальні та групові); інтерактивні навчально-пізнавальні та тренінгові заняття, які впроваджені авторкою під час дослідно-експериментальної роботи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гринькова Н.М. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності педагогів з питань морального виховання молодших школярів в умовах позашкільного навчального закладу / Н.М. Гринькова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 83-90. |
Ключові слова: | професійна компетентність педагогів, позашкільний навчальний заклад, моральне виховання, молодший школяр, активні форми роботи з педагогами. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 374 Позашкільна освіта і підготовка. Подальша освіта (самоосвіта) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Жов 2020 08:29 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 08:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/927 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |