Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ

Янцур М.С. та Войтко А.І. (2003) ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 142-147.

[img]
Перегляд
Текст
Янцур М.С., Войтко А.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Янцур М.С. Використання модульно-рейтингової системи навчання в підготовці майбутніх вчителів до профорієнтаційної роботи з учнями / М.С. Янцур, А.І. Войтко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне : РДГУ, 2003. - Вип. 25. - С. 142-147.
Ключові слова: модульно-рейтингова система навчання, майбутні вчителі, профорієнтаційна робота
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 13 Жов 2021 10:58
Останні зміни: 13 Жов 2021 10:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9582

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу