Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Заговора Л.І. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
Текст
Заговора Л.І._Психологічні особливості ставлення підлітків до вивчення іноземної мови.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Об'єктом дослідження є ставлення сучасних підлітків до вивчення іноземної мови. Предметом дослідження є мотивація як рушійний психологічний чинник вивчення підлітками іноземної мови Методика дослідження. Робота написана з використанням методів теоретичного та емпіричного аналізу проблеми. Для обробки отриманих результатів було застосовано такий метод статистики як кореляційний аналіз за Спірменом. Обґрунтування структури дипломної роботи обумовлена логікою розгляду теми. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та неопублікованих джерел і додатків.В першому розділі роботи охарактеризований психологічний дискурс мовленнєвої діяльності та мови. Другий розділ присвячено визначенню мотиваційних основ оволодіння іноземною мовою підлітками в процесі навчання. У третьому розділі проаналізовано ставлення підлітків до оволодіння іноземною мовою у процесі вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова» та запропоновано корекційні методи для формування позитивного ставлення учнів до вивчення іноземної мови.Вступ до магістерської роботи формує її сприйняття, висновки узагальнюють досягнуті результати дослідження та висвітлюють основні аспекти теми.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Заговора Л.І. Психологічні особливості ставлення підлітків до вивчення іноземної мови : дипломна робота (освітнього рівня "Магістр") / Л.І.Заговора ; наук. керівник В.І.Безлюдна ; рецензент О.В.Іванюта. - Рівне : РДГУ, 2020. - 108 с.
Ключові слова: вивчення іноземної мови, підлітки
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 27 Жов 2021 07:05
Останні зміни: 27 Жов 2021 07:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9703

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу