Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

METAPHORS AS THE CHIEF MEANS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING

Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2020) METAPHORS AS THE CHIEF MEANS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING. Science and Civilization, 2020. с. 11-13.

[img]
Перегляд
Текст
Metaphors as the Chief Meansin.. .pdf

Завантажити (207kB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Курята Ю.В. Metaphors as the chief means in the language of advertising / Ю.В.Курята, О.В.Касаткіна-Кубишкіна // Science and Civilization : materials of the XVI International Scientific and Practical Conference. – 2020, 30 January – 07 February, 2020. – Philological Sciences. Psychology and Sociology : Sheffield. Science and Education LTD. – P. 11-13.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 655 Поліграфічна промисловість. Поліграфічні підприємства. Видавництва. Книжкова торгівля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 02 Лист 2021 10:07
Останні зміни: 02 Лист 2021 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9749

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу