Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КРИТЕРІЇ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Гаврюсєва Т. та Гаврюсєв С. (2014) КРИТЕРІЇ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 10-11.

[img]
Перегляд
Текст
Гаврюсєва Т., Гаврюсєв С.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Актуальність проблеми пов’язана в першу чергу із великим вибором як програмного забезпечення так і
методик та методів проведення тестування. Різні програмні продукти підходять під різні формати завдань і
варіанти тестування студентів. Критерії розробки тестових завдань «Кількість завдань у базі та тесті»,
«Кількість відповідей у тесті» «Рівні складності завдань», «Час відведений на тестування» у сукупності із
адекватним програмним забезпеченням дозволяє провести комплексне тестування знань студентів, та
забезпечити якісний контроль поточних та підсумкових знань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гаврюсєва Т. Критерії розробки тестових завдань для оцінки знань студентів / Т.Гаврюсєва, С.Гаврюсєв // Інформаційні-технології в професійній діяльності : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. – Рівне, 2014. – С. 10-11.
Ключові слова: Ключові слова: тестування, оцінка знань, критерії тестових завдань, SoEx.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційних технологій та моделювання
Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Наталія Гуменюк
Дата внесення: 15 Лист 2021 13:39
Останні зміни: 15 Лист 2021 13:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9818

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу