Гаврюсєва Т. та Гаврюсєв С. (2014) КРИТЕРІЇ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 10-11.
|
Текст
Гаврюсєва Т., Гаврюсєв С.pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Актуальність проблеми пов’язана в першу чергу із великим вибором як програмного забезпечення так і
методик та методів проведення тестування. Різні програмні продукти підходять під різні формати завдань і
варіанти тестування студентів. Критерії розробки тестових завдань «Кількість завдань у базі та тесті»,
«Кількість відповідей у тесті» «Рівні складності завдань», «Час відведений на тестування» у сукупності із
адекватним програмним забезпеченням дозволяє провести комплексне тестування знань студентів, та
забезпечити якісний контроль поточних та підсумкових знань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаврюсєва Т. Критерії розробки тестових завдань для оцінки знань студентів / Т.Гаврюсєва, С.Гаврюсєв // Інформаційні-технології в професійній діяльності : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. – Рівне, 2014. – С. 10-11. |
Ключові слова: | Ключові слова: тестування, оцінка знань, критерії тестових завдань, SoEx. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційних технологій та моделювання Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Наталія Гуменюк |
Дата внесення: | 15 Лист 2021 13:39 |
Останні зміни: | 15 Лист 2021 13:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9818 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |