КРИТЕРІЇ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Гаврюсєва Т. and Гаврюсєв С. (2014) КРИТЕРІЇ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. pp. 10-11.

[img]
Preview
Text
Гаврюсєва Т., Гаврюсєв С.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Актуальність проблеми пов’язана в першу чергу із великим вибором як програмного забезпечення так і
методик та методів проведення тестування. Різні програмні продукти підходять під різні формати завдань і
варіанти тестування студентів. Критерії розробки тестових завдань «Кількість завдань у базі та тесті»,
«Кількість відповідей у тесті» «Рівні складності завдань», «Час відведений на тестування» у сукупності із
адекватним програмним забезпеченням дозволяє провести комплексне тестування знань студентів, та
забезпечити якісний контроль поточних та підсумкових знань.

Item Type: Article
Additional Information: Гаврюсєва Т. Критерії розробки тестових завдань для оцінки знань студентів / Т.Гаврюсєва, С.Гаврюсєв // Інформаційні-технології в професійній діяльності : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. – Рівне, 2014. – С. 10-11.
Uncontrolled Keywords: Ключові слова: тестування, оцінка знань, критерії тестових завдань, SoEx.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформатики та прикладної математики
Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Depositing User: Наталія Гуменюк
Date Deposited: 15 Nov 2021 13:39
Last Modified: 15 Nov 2021 13:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9818

Actions (login required)

View Item View Item