Боровець А.Ф. та Гусак І. та Дейнега О.В.
(2021)
РЕТРОСПЕКТИВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ.
Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021.
с. 110-115.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Боровець А.Ф. Ретроспектива розвитку маркетингу в Україні / А.Ф.Боровець, І.Гусак, О.В.Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 110-115. |
Ключові слова: |
розвиток маркетингу в Україні |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
16 Лист 2021 10:07 |
Останні зміни: |
16 Лист 2021 10:07 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9831 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |