Пляшко О.С. та Хомич С.В.
(2021)
АНАЛІЗ ДАНИХ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ.
Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021.
с. 222-226.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Пляшко О.С. Аналіз даних в сучасному маркетингу / О.С.Пляшко, С.В.Хомич // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 222-226. |
Ключові слова: |
аналіз даних, маркетинг |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
22 Лист 2021 09:49 |
Останні зміни: |
22 Лист 2021 09:49 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9927 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |