АНАЛІЗ ДАНИХ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ

Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2021) АНАЛІЗ ДАНИХ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 222-226.

[img]
Preview
Text
Пляшко О.С., Хомич С.В..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Пляшко О.С. Аналіз даних в сучасному маркетингу / О.С.Пляшко, С.В.Хомич // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 222-226.
Uncontrolled Keywords: аналіз даних, маркетинг
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 22 Nov 2021 09:49
Last Modified: 22 Nov 2021 09:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9927

Actions (login required)

View Item View Item