Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Івашкевич Е.З."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 31.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2022) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОГО "Я" ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 42-106.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2022) THE PROBLEM OF MANAGING PUPILS’ ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM AS ONE OF THE CENTRAL PROBLEMS OF ENGLISH METHODOLOGY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 129-144.

Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.З. (2021) МОДЕЛЬ ПРОДУКТИВНОЇ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ, ЇЇ ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 218-316.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2020) РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ВЧИТЕЛІВ СУЧАСНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 171-185.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2019) РЕПРЕЗЕНТАТИВНИЙ ТА ФУНКЦІРНАЛЬНИЙ АСПЕКТ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 123-139. ISBN 978-611-01-1693-0

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2019) THE EMPIRICAL RESEARCH OF THE DETERMINATION OF SOCIAL INTELLIGENCE OF THE TEACHERS BY THE WAY OF UNDERSTANDING BY THEM A FOLKLORE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 172-177.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2018) УНІКАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА ТА СТРУКТУРА ЙОГО СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 155-165.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2018) COGNITIVE PSYCHOLOGY AND THE CONCEPT OF SOCIAL INTELLIGENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 158-165.

Івашкевич Е.З. (2017) УНІКАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 88-92. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 77-81. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. та Хупавцева Н.О. (2016) ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СОЦІО-КУЛЬТУРНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 62-66.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2016) РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ РАЦІОГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 492-503.

Івашкевич Е.З. (2016) ДО ПИТАННЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК СИСТЕМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДАТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 473-484.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2016) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМІ СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2016, 2016. с. 42-43.

Івашкевич Е.З. (2016) ASPECTS OF SOCIAL INTELLECT OF A TEACHER. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 93-96.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2015) CROSSCULTURAL COMMUNICATION AS A WAY TO DEVELOP INTERCULTURAL COMPETENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 3-8.

Івашкевич Е.З. (2015) THE STRUCTURE OF SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 222-225.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2014) СЕНСИТИВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА УЯВА В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 65-68.

Івашкевич Е.З. (2014) МІСЦЕ СЕНСИТИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УЯВИ В БІФУРКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 47-54.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON IN THE SPACE OF HIS/HER COMPLEX OF INTERPRETATIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 82-85.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2010) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДОГЛЯДУ ЗА ПСИХІЧНОХВОРИМИ В УМОВАХ СТАЦІОНАРНОГО ЛІКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 63-67.

Івашкевич Е.З. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕХНІК З МЕТОЮ ПРОВЕДЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБИСТІСНИМИ РОЗЛАДАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 61-65.

Івашкевич Е.З. (2007) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РІЗНИХ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 73-77.

Івашкевич Е.З. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ПСИХОТЕХНІК З МЕТОЮ РЕАБІЛІТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ З ОСОБИСТІСНИМИ РОЗЛАДАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 245-250.

Івашкевич Е.З. (2004) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 65-70.

Івашкевич Е.З. (2003) ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 19-24.

Михальчук Н.О. та Поташнюк Р.З. та Івашкевич Е.З. ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Sat May 4 15:44:51 2024 EEST.