Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Івашкевич Е.З."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 57.

Розділ Книги

Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.З. (2021) МОДЕЛЬ ПРОДУКТИВНОЇ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ, ЇЇ ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 218-316.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2019) РЕПРЕЗЕНТАТИВНИЙ ТА ФУНКЦІРНАЛЬНИЙ АСПЕКТ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 123-139. ISBN 978-611-01-1693-0

Стаття

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2024) THE DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS AND PROFESSIONAL REFLECTION OF TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 198-212.

Івашкевич Е.З. та Харченко Є.М. (2023) METHODS AND TECHNIQUES FOR PREVENTING MISTAKES IN WRITING. Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, 2023 (Ч.1). с. 28-31.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2022) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОГО "Я" ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 42-106.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2022) THE PROBLEM OF MANAGING PUPILS’ ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM AS ONE OF THE CENTRAL PROBLEMS OF ENGLISH METHODOLOGY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 129-144.

Івашкевич Е.З. та Онуфрієва Л. (2021) THE DEVELOPMENT OF LEARNER’S AUTONOMY BY THE WAY OF THE FORMATION OF SOCIAL INTELIGENCE. Проблеми сучасної психології, 2021 (Вип.51). с. 9-32.

Івашкевич Е.З. та Столяренко О. (2021) THE PROBLEM OF THE DEVELOPMENT OF DIALOGICAL QUALITIES OF COGNITSVE ACTIVITE OF SENIOR PUPLS IN THE EDUCANIONAL PROCESS. Проблеми сучасної психології, 2021 (Вип.53). с. 126-148.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2020) РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ВЧИТЕЛІВ СУЧАСНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 171-185.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2020) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЖАНРОВОЇ СПЕЦИФІКИ ТВОРУ ДЖ. АПДАЙКА «КЕНТАВР». Актуальні проблеми психології, 2020 (Вип.27). с. 174-185.

Івашкевич Е.З. та Гудима О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ГАЛУЗІ "НШОМОВНА ОСВІТА" (відповідно до досвіду в зарубіжних країнах). ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, 2020 (Вип.40). с. 84-105.

Івашкевич Е.З. та Коваль І. (2020) PSYCHOLOGICAL PRINCIPLES OF ORGANIZATION OF THE DEDUCTIVE PROCESS AT THE ENGLISH LESSONS AT SECONDARY SCHULS. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.50). с. 31-52.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2020) PSYCHOLOGICAL WAYS OF THE DEVELOPMENT OF CREATIVE COMPETENCE OF PUPILS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 109-115.

Івашкевич Е.З. та Сімко Р. (2020) THE ROLE OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE IN MAKING MATERIAL MORE CONTEXTUALLY APPROPRIATE. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.48). с. 112-132.

Івашкевич Е.З. та Сімко Р. (2020) THE ROLE OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE IN MAKING MATERIAL MORE CONTEXTUALLY APPROPRIATE. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.48). с. 112-132.

Івашкевич Е.З. (2019) ЗДІБНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДО ВИКОНАННЯ ПЕВНОГО ВИДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВІ КОМПОНЕНТИ ЇЇ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Актуальні проблеми психології, 2019. с. 63-74.

Івашкевич Е.З. (2019) ЗДІБНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДО ВИКОНАННЯ ПЕВНОГО ВИДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВІ КОМПОНЕНТИ ЇЇ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Актуальні проблеми психології, 2019 (Вип.15). с. 63-74.

Івашкевич Е.З. та Онуфрієва Л. (2019) THE AMPLIFICFTION OF THE ABILITIES OF SOCIAL INTELLIGENCE OF TEACHERS OF CONTEMPORARY SECONDARY SCHOOL. Проблеми сучасної психології, 2019 (Вип.43). с. 104-125.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2019) THE EMPIRICAL RESEARCH OF THE DETERMINATION OF SOCIAL INTELLIGENCE OF THE TEACHERS BY THE WAY OF UNDERSTANDING BY THEM A FOLKLORE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 172-177.

Івашкевич Е.З. та Онуфрієва Л. (2019) NATURE OF SOCIAL INTELIGENCE OF THE PERSONALITY AND ITS BASIC FUNCTIONS. Проблеми сучасної психології, 2019 (Вип.44). с. 98-119.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2018) УНІКАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА ТА СТРУКТУРА ЙОГО СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 155-165.

Івашкевич Е.З. та Онуфрієва Л. (2018) СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПАРАДИГМІ КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ. Проблеми сучасної психології, 2018 (Вип.42). с. 50-69.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2018) COGNITIVE PSYCHOLOGY AND THE CONCEPT OF SOCIAL INTELLIGENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 158-165.

Івашкевич Е.З. (2017) УНІКАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 88-92. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2017) ІНТЕЛЕКТ ОСОБИСТОСТІ У ВУЗЬКОМУ І ШИРОКОМУ РОЗУМІННІ. Генеза буття особистості, 2017. с. 76-77.

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 77-81. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. та Хупавцева Н.О. (2016) ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СОЦІО-КУЛЬТУРНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 62-66.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2016) РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ РАЦІОГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 492-503.

Івашкевич Е.З. (2016) ДО ПИТАННЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК СИСТЕМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДАТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 473-484.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2016) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМІ СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2016, 2016. с. 42-43.

Івашкевич Е.З. (2016) ЕМПІРИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.33). с. 206-220.

Івашкевич Е.З. (2016) ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2016 (Вип.36): Т.1(17). с. 149-158.

Івашкевич Е.З. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНІ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА АВТОРСЬКА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2016. с. 100-113.

Івашкевич Е.З. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ОЕГУЛЯЦІЙНОГО ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Проблеми сучасної психології., 2016 (Вип.31). с. 80-93.

Івашкевич Е.З. (2016) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.34). с. 129-142.

Івашкевич Е.З. (2016) ASPECTS OF SOCIAL INTELLECT OF A TEACHER. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 93-96.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2015) CROSSCULTURAL COMMUNICATION AS A WAY TO DEVELOP INTERCULTURAL COMPETENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 3-8.

Івашкевич Е.З. (2015) THE STRUCTURE OF SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 222-225.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2014) СЕНСИТИВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА УЯВА В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 65-68.

Івашкевич Е.З. (2014) МІСЦЕ СЕНСИТИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УЯВИ В БІФУРКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 47-54.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) РОЛЬОВІ МЕТОДИ КОРЕКЦІЇ ПІДЛІТКОВИХ СТРАХІВ ПСИХОЛОГОМ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014 (Вип.2). с. 146-155.

Івашкевич Е.З. (2014) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЙОГО БАЗОВИХ СКЛАДОВИХ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2014 (Вип.26). с. 60-65.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON IN THE SPACE OF HIS/HER COMPLEX OF INTERPRETATIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 82-85.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО СТРУКТУРИ. Психолого-педагогічні основи гуманізації, 2013 (Вип.2). с. 112-121.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) АКСІОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. с. 228-231.

Івашкевич Е.З. та Дика Н.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ЕЛІТИ, 2013. с. 173-185.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2010) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДОГЛЯДУ ЗА ПСИХІЧНОХВОРИМИ В УМОВАХ СТАЦІОНАРНОГО ЛІКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 63-67.

Івашкевич Е.З. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕХНІК З МЕТОЮ ПРОВЕДЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБИСТІСНИМИ РОЗЛАДАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 61-65.

Івашкевич Е.З. (2007) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РІЗНИХ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 73-77.

Івашкевич Е.З. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ПСИХОТЕХНІК З МЕТОЮ РЕАБІЛІТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ З ОСОБИСТІСНИМИ РОЗЛАДАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 245-250.

Івашкевич Е.З. (2004) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 65-70.

Івашкевич Е.З. (2003) ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 19-24.

Навчальний посібник

Михальчук Н.О. та Поташнюк Р.З. та Івашкевич Е.З. ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Fri Aug 16 10:00:20 2024 EEST.