Елементи, в яких автор: "Вальковець В.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Дейнега О.В. та Вальковець В.В. (2022) МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 74-76.
Вальковець В.В. та Юськів Б.М. (2022) АТ «УКРПОШТА» – СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.
Вальковець В.В. та Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 116-119.
Вальковець В.В. та Пляшко О.С. (2021) СУТНІСТЬ ТА ВЛАСТИВОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 18-19.
Вальковець В.В. та Дейнега І.О. (2020) ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 33-34.