Елементи, в яких автор: "Величко С.В."
![]() | Вгору на рівень |
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.
Стаття
Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.
Величко С.В. та Юськів Б.М. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.
Величко С.В. та Самборський І.О. (2013) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 230-231.