Елементи, в яких автор: "Галатюк Ю.М."
Вгору на рівень |
Стаття
Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2024: № 1(117). с. 55-60.
Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Science and society: modern trends in a changing world, 2024. с. 189-193.
Васюрчик К.О. та Галатюк Ю.М. (2024) ВІДОБРАЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ У ВИВЧЕННІ ЕЛЕМЕНТІВ КВАНТОВОЇ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 26-27.
Кушнірук Л.С. та Галатюк Ю.М. (2024) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 27-29.
Гарбарчук Н.А. та Галатюк Ю.М. (2024) МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 29-30.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. (2023) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ТА ПРОЄКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні питання у сучасній науці, 2023: № 12(18). с. 823-835.
Лукомська Ю.В. та Галатюк Ю.М. (2022) Методика навчання учнів розв'язувати фізичні задачі з механіки векторно-геометричним методом. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 41-43.
Поліщук Н.П. та Галатюк Ю.М. (2022) Дидактичні особливості вивчення фундаментальних дослідів у курсі фізики загальноосвітньої школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 62-64.
Стельмах Н.Г. та Галатюк Ю.М. (2022) Формування методологічних знань у курсі фізики загальноосвітньої школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 73-74.
Заєц А.С. та Галатюк Ю.М. (2019) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ФРОНТАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 58-60.
Галатюк Ю.М. та Галатюк Т.Ю. та Галатюк М.Ю. (2019) ПРОЕКТУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ. Фізико-математична освіта, 2019: Вип.3(21). с. 32-38.
Герман Т.Й. та Галатюк Ю.М. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНАЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ВІЛЬНИХ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ КОЛИВАНЬ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 45-47.
Кульчицький В.Ю. та Галатюк Ю.М. (2018) МАСОВІ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНІ ЗАХОДИ З ВИКОРИСТАННЯМ НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ФОРМУВАННІ СИСТЕМИ СПОРТУ ДЛЯ ВСІХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 91-93.
Хомич Т.О. та Галатюк Ю.М. (2018) РОЗШИРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ ЛАБОРАТОРНОГО ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ НА ОСНОВІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 186-188.
Цісарук В.Р. та Галатюк Ю.М. (2018) ПОЄДНАННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ТА ЕМПІРИЧНОГО У ВИВЧЕННІ ЗАКОНІВ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ В ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 190-192.
Шевчук О.М. та Галатюк Ю.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ДОМАШНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 197-199.
Галатюк Ю.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 222-225.
Галатюк Т.Ю. та Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. (2017) МЕТОДОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ СТАНДАРТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ “ПРИРОДОЗНАВСТВО”. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 3-5.
Галатюк Ю.М. (2017) ПРОБЛЕМА ДЕТЕРМІНІЗМУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017.
Галатюк Т.Ю. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ У НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 63-68.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. (2017) ФОРМУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕНОГО УМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ У ПРОЦЕСІ ТВОРЧОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 104-110.
Галатюк Ю.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ МЕТОДУ СПОСТЕРЕЖЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 32-35.
Каленик В.І. та Галатюк Ю.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 39-41.
Чайка М.В. та Галатюк Ю.М. (2016) МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 128-130.
Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2015) РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНОГО ДОСВІДУ ПРОЕКТУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 24-25.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. (2015) ТВОРЧА ПІЗНАВАЛЬНА СИТУАЦІЯ У КОНТЕКСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 197-200.
Давидюк М.В. та Галатюк Ю.М. (2015) КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ФРОНТАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 45-47.
Ігнатишина М.М. та Галатюк Ю.М. (2015) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 55-57.
Крук К.Р. та Галатюк Ю.М. (2015) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 17-18.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. (2015) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОЦІ ФІЗИКИ. Наукові записки, 2015: Вип. 7. с. 128-133.
Галатюк Ю.М. (2014) ТВОРЧА ТА ІНФОРМАЦІЙНА ФУНКЦІЇ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 18-21.
Банацький О.І. та Галатюк Ю.М. (2014) ВИВЧЕННЯ ЗАКОНІВ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ У ФОРМІ НАВЧАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 4-6.
Красовська О.Л. та Галатюк Ю.М. (2014) ДОМАШНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 58-60.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. (2014) РОЗВИТОК МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014: Вип. 48. с. 25-31.
Банацький О.І. та Галатюк Ю.М. (2013) ДЕЯКІ МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЗАКОНІВ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 10-12.
Брик М.В. та Галатюк Ю.М. (2013) КІБЕРНЕТИЧНИЙ АСПЕКТ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 23-25.
Жакун О.Л. та Галатюк Ю.М. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ПРОБЛЕМНОСТІ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ НА ОСНОВІ ПОЗАУРОЧНИХ ДОСЛІДІВ ТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 78-80.
Красовський В.В. та Галатюк Ю.М. (2013) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СВІТЛОВИХ КВАНТІВ У КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 103-105.
Киричук С.М. та Галатюк Ю.М. (2013) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 20-21.
Стецюк В.Р. та Галатюк Ю.М. (2013) ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ РОБІТ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 44-45.
Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2013: Вип. 19. с. 147-150.
Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. та Галатюк Ю.М. (2013) ПРОБЛЕМНО-ЗМІСТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка], 2013: Вип. 4(ІІ). с. 99-104.
Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2010) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ. Наукові записки, 2010: Вип. 90. с. 56-59.
Галатюк Ю.М. (2008) ТЕОРЕТИЧНІ Й МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 78-84.
Галатюк Ю.М. (2008) ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ АКМЕОЛОГІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 20-22.
Войтович О.П. та Галатюк Ю.М. (2008) ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗОШ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2008: Т. 2. с. 307-311.
Галатюк Ю.М. (2008) РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ У КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2008: Т. 2. с. 267-271.
Пархомець Ю. та Галатюк Ю.М. (2007) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАДАЧІ В СТРУКТУРІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 59-60.
Галатюк Ю.М. (2007) ПЕДАГОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СУБ’ЄКТА ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2007. с. 3-8.
Войтович І.С. та Галатюк Ю.М. (2003) РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 68-71.
Галатюк Ю.М. (2002) МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 22-27.
Галатюк Ю.М. (2002) ДИДАКТИЧНІ МЕХАНІЗМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 65-70.
Галатюк Ю.М. (2002) ПРОЕКТУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ ЯК СИСТЕМА ДИДАКТИЧНИХ ЗАДАЧ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 48-52.
Галатюк Ю.М. та Рибалко А.В. (2002) КЕРУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАВЧАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИХ ЗАВДАНЬ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2002: Т. 2. с. 61-68.
Остапчук М.В. та Галатюк Ю.М. (2002) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ЗАВДАНЬ УЧНІВ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2002: Т. 2. с. 247-254.
Галатюк Ю.М. (2001) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 72-76.
Галатюк Ю.М. та Войтович І.С. та Остапчук М.В. (2001) ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 79-84.
Галатюк Ю.М. та Громов М.В. (2000) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРА. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 110-116.