Елементи, в яких автор: "Горіна Л.І."
Вгору на рівень |
Стаття
Горіна Л.І. (2023) ФОРМУВАННЯ ВІДЧУТТЯ МЕТРОРИТМУ У КЛАСІ ДОМРИ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 9-13.
Горіна Л.І. (2023) ТРАНСКРИПЦІЯ М.Т. ЛИСЕНКОМ ВОКАЛЬНОГО ЦИКЛУ «СОНЕЧКО» Л. РЕВУЦЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ДОМРИСТІВ. Актуальні питання культурології, 2023: Вип.22. с. 21-26. ISSN 2415-802X
Горіна Л.І. та Бабатенко О. (2020) ТЕМБР ЯК СКЛАДОВА ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ІНСТРУМЕНТАЛІСТА (НА ПРИКЛАДІ ЧОТИРИСТРУННОЇ ДОМРИ). Актуальні питання культурології, 2020 (Вип.20). с. 49-55. ISSN 2415-802X
Горіна Л.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 168-174.
Горіна Л.І. (2017) СПЕЦИФІКА РОБОТИ З АНСАМБЛЕМ ДОМРИСТІВ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2017. с. 130-134.
Горіна Л.І. (2015) ТРАДИЦІЯ ЗМАГАННЯ В ІСТОРІЇ НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА. Актуальні питання культурології, 2015 (Вип.15). с. 15-21. ISSN 2415-802X
Горіна Л.І. та Мельничук С.Ф. (2010) СТАНОВЛЕННЯ ДОМРОВОЇ ШКОЛИ НА РІВНЕНЩИНІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 79-83. ISSN 2415-802X
Методичні рекомендації
Горіна Л.І. СПЕЦИФІКА РОБОТИ СТУДЕНТІВ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ. [Методичні рекомендації]
Горіна Л.І. ІСТОРІЯ ВИКОНАВСТВА НА ДОМРІ. [Методичні рекомендації]