Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Гринькова Н.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 41.

Стельмашук Ж.Г. та Гринькова Н.М. та Ваколюк А.М. (2022) ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 69-83.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2021) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 127-136. ISSN 2411-4553

Петрик Я.Ф. та Гринькова Н.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ КОМІКСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 67-68.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ЗАСАДНИЧІ ПОЛОЖЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 158-165. ISSN 2411-4553

Петрик Я.Ф. та Гринькова Н.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСТОСУНКУ «DIGITAL INCLUSION» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 96-98.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2020) РОЛЬ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 93-101.

Гринькова Н.М. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 125-131. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. та Шагай Н.І. (2020) ВИХОВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 17-21.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСВІД ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ – МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY, 2020: 5(25). с. 159-161.

Гринькова Н.М. (2019) МОРАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ У ВИХОВАННІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 136-144.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2019) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 151-156.

Гриневич О.О. та Гринькова Н.М. (2019) ГРОМАДЯНСЬКА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 43.

Петрик М.А. та Гринькова Н.М. (2019) ПРИРОДА ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 124-126.

Романчук Л.Ю. та Гринькова Н.М. (2019) ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЯК СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 134-135.

Гринькова Н.М. та Стельмах І.А. (2019) НАРОДНОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 38-40.

Гринькова Н.М. та Федас В.О. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОНЯТЬ ТА УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 40-42.

Гринькова Н.М. та Степанчук Р.Б. та Кавка Ю.Я. (2018) ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 151-157.

Гринькова Н.М. (2018) ВІКОВІ АСПЕКТИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 74-81. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. та Борей В.І. та Токарська Ю.А. (2018) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА РОЗВИТКУ ВИХОВАНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 51-53.

Гринькова Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нова педагогічна думка, 2018 (№3): 95. с. 172-174. ISSN 2520-6427

Гринькова Н.М. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 83-90. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 335-338.

Гринькова Н.М. (2017) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 16.

Гринькова Н.М. (2016) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 142-150. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАТЬКІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 98-107. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2015) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНИНА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 157-164. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2015) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 111-119. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2015) ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 52-60.

Гринькова Н.М. та Конончук Д.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 77-78.

Гринда І.П. та Гринькова Н.М. (2014) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 24-32.

Дубенська В.В. та Гринькова Н.М. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 38-52.

Максимчук М.Є. та Гринькова Н.М. (2014) РОЛЬ ЗАСОБІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 58-65.

Прокопчук Н.П. та Гринькова Н.М. (2014) МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 73-80.

Гринькова Н.М. (2014) ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 120-124.

Гринда І.П. та Гринькова Н.М. (2014) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 30-32.

Гринькова Н.М. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 32-34.

Максимчук М.Є. та Гринькова Н.М. (2014) ДО ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 71-73.

Дубенська В.В. та Гринькова Н.М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СІМ’Ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 179-181.

Гринькова Н.М. (2014) ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАТЬКІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2014: Вип. 18. с. 170-179.

Гринькова Н.М. (2013) ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, 2013: Вип. 40. с. 103-106.

Пустовіт Г.П. та Гринькова Н.М. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Sat Dec 21 19:59:46 2024 EET.