Елементи, в яких автор: "Гронь Л.В."
Вгору на рівень |
Кваснецька (Сяська) Н.В. та Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ІНШОМОВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ НУШ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 44-48. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Панчук С.І. та Гронь Л.В. (2024) TEACHING FOREIGN LANGUAGE GRAMMAR TO YOUNG LEARNERS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 150-152.
Леоновець О.О. та Гронь Л.В. (2024) TEACHING MIDDLE SCHOOL STUDENTS MONOLOGUE SPEECH AT ENGLISH LESSONS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 139-140.
Гронь Л.В. та Гронь В.М. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 187-192.
Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2021) ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ФОРМІ РОЗДУМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 145-152. ISSN 2411-4553
Гронь Л.В. (2020) АКТИВІЗАЦІЯ УСНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 86-91.
Гронь Л.В. та Гронь В.М. (2019) НАВЧАННЯ МОНОЛОГУ-РОЗДУМУ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 147-155.
Storozhynska Y. та Гронь Л.В. (2019) EFFECTIVE READING: COMPREHENSION STRATEGIES FOR DEVELOPING SENIORS’ READING SUBSKILLS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 181-183.
Khomyshyn I. та Гронь Л.В. (2019) TEACHING READING AT THE PRIMARY SCHOOL LEVEL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 194-195.
Микитюк Н.І. та Гронь Л.В. (2018) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 112-114.
Святківська В.М. та Гронь Л.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ГОВОРІННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 156-157.
Гронь Л.В. та Саврас Л.З. (2017) НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 168-171.
Гронь Л.В. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ ЯК КОМПОНЕНТ СУЧАСНОГО НМК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 233-237.
Гронь Л.В. та Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 241-245.
Гронь Л.В. (2016) ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ВІЛЬНОГО ПЕРЕКАЗУ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 113-116.
Гронь Л.В. (2016) ПЕРЕКАЗ ІНШОМОВНОГО ТЕКСТУ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 147-153.
Давидюк Ю.В. та Гронь Л.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОГО ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 34-36.
Шибецька Т.С. та Гронь Л.В. (2016) МЕТОДИКА РОБОТИ З ІНШОМОВНИМ ТЕКСТОМ ДЛЯ ЧИТАННЯ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 134-136.
Гронь Л.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Наукова термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри, 2016. с. 390-391.
Гронь Л.В. та Гузь С.М. (2015) КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНИХ УМІНЬ АУДІЮВАННЯ ТА ЧИТАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 81-84.
Гронь Л.В. (2015) ВІДБІР ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНИХ ЕКСПРЕСИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 41-43.
Гронь Л.В. (2013) ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВЧОЇ РОБОТИ ДО ВІЛЬНОГО ПЕРЕКАЗУ ІНШОМОВНОГО ТЕКСТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 28-30.
Семенов С.А. та Гронь Л.В. (2013) КОНТРОЛЬ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 174-176.
Чудінович А.С. та Гронь Л.В. (2013) КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ РЕЦЕПТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 172-174.
Гронь Л.В. (2012) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ ТВОРІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2012: Вип. 25. с. 161-162. ISSN 2519-2558
Заблоцька І. та Гронь Л.В. (2010) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ В СЕРЕДНІЙ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 47-48.
Гронь Л.В. (2009) ВИМОГИ ДО ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВМІНЬ РОЗПОВІДІ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ НА МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 11-15.