Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АКТИВІЗАЦІЯ УСНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гронь Л. (2020) АКТИВІЗАЦІЯ УСНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 86-91.

[img]
Перегляд
Текст
Гронь Л., 2020.pdf

Завантажити (691kB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена проблемі активізації усної комунікативної діяльності студентів мовних факультетів закладів вищої освіти. У роботі наведено загальну характеристику технології проєктного навчання як одного із важливих інноваційних методів активізації іншомовної комунікативної підготовки майбутніх учителів іноземної мови та розглянуто шляхи її реалізації у системі навчання іноземних мов у вищій школі; проаналізовано ознаки основних типів навчальних проєктів, методичні етапи роботи за проєктною технологією (етап планування, аналітичний етап, етап узагальнення інформації, етап презентації, оцінювання); наведені чинники, що впливають на ефективність управління самостійною роботою за допомогою проєктної технології. Зазначається, що метод проєкту стимулює активне іншомовне спілкування та самостійну продуктивну діяльність студентів, посилює мотивацію до навчання, що сприяє підвищенню рівня практичного володіння іноземною мовою в цілому та створює максимально сприятливі умови для розкриття їх творчих здібностей. У процесі проєктного навчання у студентів розвивається потреба у самостійному набутті знань у процесі вирішення практичних проблем, уміння дослідницької роботи та критичного мислення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гронь Л. АКТИВІЗАЦІЯ УСНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ / Л.Гронь // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип. 11. - Т. 1. - С. 86-91.
Ключові слова: усна комунікативна діяльність, проєктна технологія, проєктне навчання, проєкт, типи проєктів, шляхи реалізації проєктного навчання, методичні етапи роботи над проєктом
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Черв 2020 11:45
Останні зміни: 12 Черв 2020 09:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/269

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу