Елементи, в яких автор: "Марценюк В.В."
Вгору на рівень |
Марценюк В.В. (2023) ГНУЧКІ ТА НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ ЗАЙНЯТОСТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2023. с. 40-41.
Марценюк В.В. (2022) ОПТИМІЗАЦІЯ ФОРМ ЗАЙНЯТОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 162-163.
Марценюк В.В. (2020) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 47-49.
Марценюк В.В. (2017) РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ М’ЯСА ПТИЦІ В УКРАЇНІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 80-81.
Куликович Т.С. та Марценюк В.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 43-45.
Левчишин В.О. та Марценюк В.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРАКТИКИ ДОРАДНИЦТВА В АГРОМАРКЕТИНГУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 45-47.
Марценюк В.В. (2016) МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 162-164.
Бокеєва А.І. та Марценюк В.В. (2015) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ЗЕД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 161.
Максимчук І.Р. та Марценюк В.В. (2014) УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 15-16.
Загиней К.М. та Марценюк В.В. (2014) БРЕНДБУК ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 54-55.
Марценюк В.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ПТАХІВНИЦТВА В УКРАЇНІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 60-61.
Дейнега О.В. та Марценюк В.В. (2013) ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ ПТАХІВНИЦТВА В УКРАЇНІ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2013 (Вип.10). с. 385-388.