Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Марценюк В.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 12.

Марценюк В.В. (2023) ГНУЧКІ ТА НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ ЗАЙНЯТОСТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2023. с. 40-41.

Марценюк В.В. (2022) ОПТИМІЗАЦІЯ ФОРМ ЗАЙНЯТОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 162-163.

Марценюк В.В. (2020) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 47-49.

Марценюк В.В. (2017) РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ М’ЯСА ПТИЦІ В УКРАЇНІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 80-81.

Куликович Т.С. та Марценюк В.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 43-45.

Левчишин В.О. та Марценюк В.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРАКТИКИ ДОРАДНИЦТВА В АГРОМАРКЕТИНГУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 45-47.

Марценюк В.В. (2016) МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 162-164.

Бокеєва А.І. та Марценюк В.В. (2015) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ЗЕД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 161.

Максимчук І.Р. та Марценюк В.В. (2014) УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 15-16.

Загиней К.М. та Марценюк В.В. (2014) БРЕНДБУК ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 54-55.

Марценюк В.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ПТАХІВНИЦТВА В УКРАЇНІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 60-61.

Дейнега О.В. та Марценюк В.В. (2013) ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ ПТАХІВНИЦТВА В УКРАЇНІ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2013 (Вип.10). с. 385-388.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:22:03 2024 EET.