Елементи, в яких автор: "Найда Р.Г."
Вгору на рівень |
Буравцова О.В. та Найда Р.Г. (2021) РОЛЬ РОЗВИВАЛЬНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 144-145.
Грипич З.П. та Найда Р.Г. (2021) НАСТУПНІСТЬ СТАНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 144-145.
Данилюк М.А. та Найда Р.Г. (2021) НАСТУПНІСТЬ У НАВЧАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ І ПЕРШОКЛАСНИКІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 146-148.
Найда Р.Г. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ПРЕДМЕТНО-РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 134-136.
Найда Р.Г. (2018) ПРОБЛЕМА АКСІОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 154-162. ISSN 2411-4553
Боднаровська А.І. та Найда Р.Г. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 15-17.
Романцова Ю.В. та Найда Р.Г. (2018) ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ТРУДОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 152-154.
Семенюк Н.С. та Найда Р.Г. (2018) ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА У ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 159-160.
Сімончук А.В. та Найда Р.Г. (2018) РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 161-162.
Найда Р.Г. (2017) ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ СТАНОВЛЕННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 129-132.
Найда Р.Г. (2016) ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ В АКМЕОЛОГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 19-21.
Найда Р.Г. (2015) ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ УЯВЛЕНЬ ТА ПОНЯТЬ В КУРСІ «Я У СВІТІ». Професійний розвиток педагога, 2015. с. 142-143.
Найда Р.Г. (2008) МОЛОДІЖНІ ТОВАРИСТВА ВОЛИНІ У 20-30 РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ : ЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання культурології, 2008 (Вип.6): Т.І. с. 164-166. ISSN 2415-802X
Найда Р.Г. ПРОСВІТНИЦЬКО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ МОЛОДІЖНИХ ТОВАРИСТВ НА ВОЛИНІ (1919-1939 РР.). [Автореферат]