Елементи, в яких автор: "Руденко Н.М."
Вгору на рівень |
Боровик С.М. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З ОДНОЛІТКАМИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.
Делтува Н.Б. та Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 49-51.
Руденко Н.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 94-101.
Дзюбук Х. та Руденко Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ПРИ РОЗЛАДАХ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 76-79.
Ковтонюк А. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 112-114.
Макарчук М. та Руденко Н.М. (2024) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З РАС ЗАСОБАМИ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 162-165.
Петришина В. та Руденко Н.М. (2024) РОЛЬ ЛОГОРИТМІКИ У ПОДОЛАННІ ЗАЇКАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 213-217.
Романюк Н. та Руденко Н.М. (2024) НАПРЯМИ РОБОТИ ІРЦ З РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 234-237.
Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ РЕАКЦІЙ НА ТРАВМАТИЧНУ ПОДІЮ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 237-241.
Ярославська М. та Руденко Н.М. (2024) КОРЕКЦІЯ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС ЗАСОБАМИ ВЕРБАЛЬНО - ПОВЕДІНКОВОЇ КАРТИ VB - MAPP (М.САНДБЕРГА). Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 334-337.
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2023) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ РЕАКЦІЙ НА ТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕС ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ СТАРШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 127-134. ISSN 2518-7503
Руденко Н.М. та Руденко В. (2023) СТАТЕВІ ВІДМІННОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЕПАРАЦІЇ У СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 122-131.
Мурдза Х.В. та Руденко Н.М. (2022) Усна народна творчість як засіб формування виразності мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 55.
Руденко В. та Руденко Н.М. (2022) ОБ’ЄКТ І ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕТОДОЛОГІЧНИХ СИСТЕМАХ УКРАЇНИ І ПОЛЬЩІ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 102-123. ISSN 2411-4553
Руденко Н.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ГОМОНЕГАТИВІЗМУ З АГРЕСИВНІСТЮ ТА ЦІННІСНИМИ ОРІЄНТАЦІЯМИ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 180-185. ISSN 2518-7503
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.
Руденко Н.М. та Баландюк М.В. (2021) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 59). с. 197-201.
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ З ПТСР ЗАСОБАМИ ПІСКОВОЇ ТЕРАПІЇ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 53). с. 213-216.
Руденко Н.М. та Шевцова Л.М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ЛЮДЯНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 77). с. 114-116.
Руденко Н.М. (2021) ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки, 2021. с. 416-420.
Руденко Н.М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток, 2021. с. 131-138.
Руденко Н.М. та Баландюк М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 142-144.
Руденко Н.М. та Винар М. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ ІІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛЕПБУК. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 145-146.
Руденко Н.М. та Заїка Д. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОЛІМОРФНОЮ ДИСЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 146-148.
Руденко Н.М. та Крутяк І. (2021) КОРЕКЦІЯ ЗВУКОВИМОВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 148-150.
Руденко Н.М. та Мурдза Х. (2021) ВИКОРИСТАННЯ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 150-152.
Руденко Н.М. та Скляревська Т. (2021) ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ПРИ ДИТЯЧІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 153-155.
Руденко Н.М. та Шевцова Л. (2021) РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ТВОРЧИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ВИХОВАННЯ ЛЮДЯНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 155-157.
Руденко Н.М. (2021) Логоритміка з методикою викладання. Практикум для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» з додатковою спеціальністю «Спеціальна освіта. Логопедія» (3 р.н.). [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. (2020) Логоритміка та ігри в логопедичній роботі. [Навчальні матеріали]
Гордійчук А.С. та Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ГРИ. Людина і суспільство: Економічний та соціокультурний розвиток, 2020. с. 158-161.
Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика, 2020. с. 259-261.
Руденко Н.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Директор школи, ліцею, гімназії, 2020 (2, Кн.): Т.ІІ (25). с. 207-214. ISSN 2309-7744
Руденко В.М. та Руденко Н.М. (2020) МЕТОДИКА РОЗРОБКИ НАУКОВОЇ ПРОБЛЕМИ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 66-74. ISSN 2411-4553
Руденко Н.М. та Козлюк О.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 200-206. ISSN 2411-4553
Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 117-124. ISBN 978-966-416-767-0
Руденко Н.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 203-206.
Руденко Н.М. та Бурчак К. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 206-208.
Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 208-210.
Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 210-213.
Руденко Н.М. та Новак Г. (2020) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 213-215.
Руденко Н.М. та Ряба Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ГРИ ДРАМАТИЗАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 215-217.
Руденко Н.М. та Сідельник Б.В. (2020) ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОБРОТИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 217-219.
Руденко Н.М. та Хом'як К. (2020) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЕТИЧНИХ БЕСІД. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 220-221.
Руденко Н.М. (2020) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Особливі діти: освіта і соціалізація, 2020. с. 269-270.
Руденко Н.М. (2020) Тестові завдання з навчальної дисципліни "Логоритміка та ігри в логопедичній роботі" для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта з з додатковою спеціальністю 016 Спеціальна освіта. [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. (2020) Психологія виховання та навчання дітей з затримкою психічного розвитку. Практикум для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта». [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2019) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ В ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 234-239.
Гордійчук А.С. та Руденко Н.М. (2019) ЗМІСТ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 39-41.
Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ У СФЕРІ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 54-55.
Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва Г.М. та Косарєва О.І. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Федорова Н.В. та Войтович О.В. та Юрчук О.І. (2019) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЗАСОБАМИ ІМІТАЦІЙНИХ ІГОР. Наукова думка сучасності і майбутнього, 2019. с. 6-9.
Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Директор школи, ліцею, гімназії, 2019 (2,Кн.2): Т.1(24). с. 81-90. ISSN 2309-7744
Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті, 2019. с. 74-79.
Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 2019. с. 153-156.
Руденко Н.М. (2019) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РІВНЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ БЕЗ ВАД ТА ЇХ РОВЕСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток, 2019. с. 114-123.
Абрамович О.В. та Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВІДНОСИН У ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 9-10.
Александрова С.В. та Руденко Н.М. (2019) ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 10-11.
Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 61-62.
Заєць Л.І. та Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСВОЄННЯ ГУМАННИХ ЦІННОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКАМИ В УМОВАХ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 65-66.
Іванчук К.О. та Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ ВЗАЄМИН ЯК ЗАСОБУ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 71-72.
Ляшик А.О. та Руденко Н.М. (2019) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 117-119.
Огородник О.Ф. та Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 140-141.
Шилак Ю.І. та Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 198-199.
Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2019) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ В ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 234-239.
Руденко Н.М. та Федорова Н.В. (2018) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 185-194. ISSN 2411-4553
Дичківська І.М. та Горопаха Н.М. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) Дослідницька робота студентів. [Навчальні матеріали]
Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763
Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. (2018) Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Логопедія». [Навчальні матеріали]
Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ДНЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 64-65.
Кулішова О.В. та Руденко Н.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГАМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 90-91.
Стецюк А.І. та Руденко Н.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 168-170.
Таргоній А.Ю. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ СТОСУНКІВ МІЖ ХЛОПЧИКАМИ І ДІВЧАТКАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 170-172.
Гордійчук А.С. та Руденко Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РДА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 41-42.
Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 64-65.
Іванчук К.О. та Руденко Н.М. (2018) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ТРИВОЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 72-73.
Крупенко В.В. та Руденко Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ КОНФІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 103-105.
Кулішова О.В. та Руденко Н.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 105-106.
Козлюк О.А. та Руденко Н.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У СИСТЕМІ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ ВЗАЄМИН. Проблеми сучасної психології, 2017 (Вип.36). с. 131-145. ISSN 2227-6246
Руденко Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ СПЕЦКУРСУ "КОНФЛІКТИ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ". Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 252-255.
Руденко Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ СПЕЦКУРСУ «КОНФЛІКТИ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 252-255.
Мартинюк О.Ю. та Руденко Н.М. (2017) РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ФОРМУВАННІ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 91-92.
Трофимчук К.В. та Руденко Н.М. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 148-149.
Хомич М.В. та Руденко Н.М. (2017) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 153-155.
Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2017) Методичний посібник для студентів 3 курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» з написання курсових робіт. [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ "АКМЕ-ШКОЛИ". Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.2. с. 11-13.
Руденко Н.М. (2016) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Проблеми якості професійної підготовки майбутніх педагогів у вищій школі, 2016. с. 50-52.
Руденко Н.М. (2016) ВПЛИВ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ НА РОЗВИТОК ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди", 2016 (Вип.37): Т.ІІ(70). с. 463-470.
Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ “АКМЕ-ШКОЛИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 11-13.
Коцур Є.-Л.І. та Руденко Н.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У РОБОТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 53-54.
Сидоренко І.А. та Руденко Н.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 104-106.
Руденко Н.М. (2015) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ СХОДУ І ЗАХОДУ УКРАЇНИ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди", 2015 (Вип.36): Т.ІІІ (63). с. 158-167.
Руденко Н.М. (2015) ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ СПІЛКУВАННЯ. [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. (2015) ШЛЯХИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ І УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В РОБОТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ. [Навчальні матеріали]
Радченко К.В. та Руденко Н.М. (2015) РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ РУХЛИВОЇ ГРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 125-126.