Елементи, в яких автор: "Сорочинська Т.А."
Вгору на рівень |
Сорочинська Т.А. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 43-46.
Уштик І.В. та Сорочинська Т.А. (2024) ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ СИСТЕМИ ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ, ЗДАТНОСТІ ДО САМОВИРАЖЕННЯ ТА КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 146-147.
Сорочинська Т.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 100-103.
Сорочинська Т.А. та Костолович Т.В. (2024) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Молодь і ринок, 2024 (№3): (223). с. 101-104. ISSN 2308-4634
Сорочинська Т.А. та Синьчук О.М. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024: Вип.214. с. 316-319. ISSN 2415-7988
Сорочинська Т.А. та Уштик І.В. (2024) ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ВІЙНИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 121-124.
Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553
Сорочинська Т.А. та Кухарчук Р.І. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ОПРАЦЬОВУВАТИ ТЕКСТИ РІЗНИХ ТИПІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕДІАПРОДУКЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 90-92.
Сорочинська Т.А. та Литвинчук (Прядун) А.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 54-56.
Сорочинська Т.А. та Прокопчук О.М. (2023) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙМАННЯ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА АНІМАЛІСТИЧНОГО ЖАНРУ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 113-116.
Сорочинська Т.А. (2023) СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 119-122.
Сорочинська Т.А. (2023) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО РОЗРОБКИ ТА НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА. [Навчальні матеріали]
Сорочинська Т.А. та Сорочинська О.В. (2022) Аксіологічний вимір освітніх інновацій: філософсько-педагогічні рефлексії. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 40-42.
Сорочинська Т.А. та Сорочинська О.В. (2022) НОВИЙ ТИП ЛІДЕРСТВА В ОСВІТІ. ACTUAL PROBLEMS OF PRACTICE AND SCIENCE AND METHODS OF THEIR SOLUTION, 2022. с. 450-451.
Сорочинська Т.А. (2021) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ НА РІВНЕНЩИНІ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ РЕФОРМ 1939−1964 РОКІВ. Інше. Видавець О. Зень,, Рівне.
Сорочинська Т.А. (2020) ТВОРЧА СПАДЩИНА В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 214-219. ISSN 2411-4553
Сорочинська Т.А. (2019) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 194-195.
Сорочинська Т.А. (2019) МЕТОДТЧНІ ВКАЗІВКИ, КОНТРОЛЬНІ ТА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З КУРСУ «ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА». [Навчальні матеріали]
Сорочинська Т.А. (2019) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ, ТЕСТОВІ ТА КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ З КУРСУ «ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ». [Навчальні матеріали]
Сорочинська Т.А. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ІННОВАЦІЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 230-239. ISSN 2411-4553
Сорочинська Т.А. (2016) СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 33-36.
Сорочинська Т.А. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ РІВНЕНЩИНИ (1939-1958 РР.). Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 92-96.
Сорочинська Т.А. (2015) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939-1964 рр.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 213-217.
Сорочинська Т.А. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939−1964 рр.). Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 221-228. ISSN 2411-4553
Сорочинська Т.А. та Шугаєва Л.М. (2015) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ УЧИЛИЩАХ РІВНЕНЩИНИ (1945−1964 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 149-151.
Сорочинська Т.А. (2014) СКЛАДОВІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ РІВНЕНЩИНИ ПОВОЄННОГО ПЕРІОДУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2014 (Вип.25). с. 168-170. ISSN 2519-1942
Сорочинська Т.А. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗАСАД МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ РАДЯНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939-1950-ТІ РР.): ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 237-247.
Сорочинська Т.А. (2011) СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1941 РР.). Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 195-205.
Сорочинська Т.А. (2010) СТАНОВЛЕННЯ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА РІВНЕНЩИНІ: СПРОБА РЕТРОСПЕКТИВНОГО АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.20). с. 250-253. ISSN 2519-1942
Сорочинська Т.А. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. [Навчальний посібник]
Сорочинська Т.А. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. [Навчальний посібник]
Сорочинська Т.А. МEТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ "ЕТИКА ТА ЕСТЕТИКА". [Навчальний посібник]