Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шроль Т.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 42.

Ляшук Т.Г. та Шроль Т.С. (2025) ПРОГРАМУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ: ЗБІРНИК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НА ТЕМУ "ОГЛЯД АПАРАТНИХ/ПРОГРАМНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ЗАСОБІВ РОЗРОБКИ ПЗ ДЛЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ". [Навчальні матеріали]

Кв'ятковський Ю. та Шроль Т.С. (2025) ОГЛЯД ОСВІТНІХ ВЕБРЕСУРСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ВЕБТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 51-54.

Рибалко А. та Шроль Т.С. (2025) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТИПОЛОГІЇ ТА ПРИНЦИПІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНИХ БЕЗПІЛОТНИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 110-117. (У пресі)

Яловенко Л.В. та Шроль Т.С. (2024) АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 89-93.

Остапчук Н.О. та Шроль Т.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 137-149.

Ляшук Т.Г. та Шроль Т.С. (2024) КРОС-ПЛАТФОРМНІ РІШЕННЯ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій, 2024. с. 241-242.

Годованюк О.С. та Шроль Т.С. (2023) РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ОЛІМПІАД ІЗ ПРОГРАМУВАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2023. с. 118-120.

Бабич Т.Ю. та Шроль Т.С. (2022) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)» НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 88-91.

Гнедко Н.М. та Шліхта Г.О. та Шроль Т.С. (2022) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИКИ (НАВЧАЛЬНОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ) ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ) СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ 015.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]

Пожарський О.С. та Шроль Т.С. (2021) АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ІСНУЮЧИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 63-65.

Качан Д.С. та Шроль Т.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ З РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 118-119.

Пожарський О.С. та Шроль Т.С. (2021) РОЗРОБКА ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 148-152.

Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2021) ЗМІСТ І СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 69-71.

Шроль Т.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В MICROSOFT TEAMS FOR EDUCATION. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 129-130.

Полюхович Н.В. та Шроль Т.С. (2021) ПОБУДОВА МОДЕЛЕЙ МАТЕМАТИЧНИХ ОБЧИСЛЕНЬ У SIMULINK MATLAB. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 153-154.

Чечотка А.В. та Шроль Т.С. (2021) РОЗРОБКА TELNET/SSH КЛІЄНТА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ МЕРЕЖЕЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 91-92.

Демянчук В.І. та Шроль Т.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ВІДЕО В РОБОТІ ПЕДАГОГА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 43-44.

Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2020) РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ «ФАЙЛОВИЙ МЕНЕДЖЕР». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 65-67.

Ядчишин В.О. та Шроль Т.С. (2020) РОЗРОБКА DISCORD-БОТА «ПОМІЧНИК ЛІКАРЯ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 84-86.

Іллюк П.Ю. та Шроль Т.С. (2020) РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «IT-КЛАСТЕР М. РІВНЕ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 46-48.

Стельмах Н.Г. та Шроль Т.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ MATHEMATICS В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 74-76.

Шроль Т.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ MICROSOFT TEAMS FOR EDUCATION. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 56-57.

Чечотка А.В. та Шроль Т.С. (2020) ПРОЄКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ PACKET TRACER. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 79-81.

Ажнюк Т.Б. та Солтис А.С. та Шроль Т.С. (2019) СТВОРЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ ГЕОМЕТРІЇ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 45-46.

Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2019) АНАЛІЗ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ РОБОТИ ІЗ ФАЙЛОВОЮ СИСТЕМОЮ ОСANDROID. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 69-71.

Рибак Г.М. та Шроль Т.С. (2019) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ В СИСТЕМІ MAPLE. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 137-139.

Козак Ю.О. та Шроль Т.С. (2019) ВИКОРИСТАННЯ TUTORS ПАКЕТУ MAPLE ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 107-109.

Басюк В.В. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 85-86.

Пасєка І.О. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ FLASH-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 132-133.

Япс А.В. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ GEOGEBRA ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ІЗ ПЛАНІМЕТРІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 164-165.

Романюк О.П. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ GEOGEBRA ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ІЗ ШКІЛЬНОГО КУРСУ АЛГЕБРИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 143-146.

Ажнюк Т.Б. та Солтис А.С. та Шроль Т.С. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ У СЕРЕДОВИЩІ MIT APP INVENTOR 2. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 74-75.

Ажнюк Т.Б. та Солтис А.С. та Шроль Т.С. (2018) РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ В СЕРЕДОВИЩІ MIT APP INVENTOR 2 ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ЗНАНЬ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 83-84.

Басюк В.В. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ PHOTOMATH ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 4-6.

Шроль Т.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 174-175.

Шроль Т.С. та Павлова Н.С. (2014) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 168-170.

Придюк А.М. та Шроль Т.С. (2013) РОЗРОБКА ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 164-165.

Шроль Т.С. (2013) ПРОБЛЕМИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ В КОНТЕКСТІ ІКТ-ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 195-197.

Шроль Т.С. (2013) РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОЕКТІВ В ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ НАПРЯМУ «МАТЕМАТИКА». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 61-62.

Шроль Т.С. (2012) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ FLASH -ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 76-77.

Улітко А.В. та Шроль Т.С. (2012) РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ FLASH-ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 137-138.

Шроль Т.С. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ДИНАМІЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ В ЗАДАЧАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008. с. 65-67.

Цей список був створений у Wed Dec 3 15:59:06 2025 EET.