Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шроль Т.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 26.

Стаття

Яловенко Л.В. та Шроль Т.С. (2024) АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 89-93.

Остапчук Н.О. та Шроль Т.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 137-149.

Ляшук Т.Г. та Шроль Т.С. (2024) КРОС-ПЛАТФОРМНІ РІШЕННЯ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій, 2024. с. 241-242.

Пожарський О.С. та Шроль Т.С. (2021) АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ІСНУЮЧИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 63-65.

Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2021) ЗМІСТ І СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 69-71.

Шроль Т.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В MICROSOFT TEAMS FOR EDUCATION. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 129-130.

Чечотка А.В. та Шроль Т.С. (2021) РОЗРОБКА TELNET/SSH КЛІЄНТА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ МЕРЕЖЕЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 91-92.

Демянчук В.І. та Шроль Т.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ВІДЕО В РОБОТІ ПЕДАГОГА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 43-44.

Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2020) РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ «ФАЙЛОВИЙ МЕНЕДЖЕР». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 65-67.

Ядчишин В.О. та Шроль Т.С. (2020) РОЗРОБКА DISCORD-БОТА «ПОМІЧНИК ЛІКАРЯ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 84-86.

Іллюк П.Ю. та Шроль Т.С. (2020) РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «IT-КЛАСТЕР М. РІВНЕ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 46-48.

Стельмах Н.Г. та Шроль Т.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ MATHEMATICS В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 74-76.

Шроль Т.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ MICROSOFT TEAMS FOR EDUCATION. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 56-57.

Чечотка А.В. та Шроль Т.С. (2020) ПРОЄКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ PACKET TRACER. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 79-81.

Ажнюк Т.Б. та Солтис А.С. та Шроль Т.С. (2019) СТВОРЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ ГЕОМЕТРІЇ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 45-46.

Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2019) АНАЛІЗ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ РОБОТИ ІЗ ФАЙЛОВОЮ СИСТЕМОЮ ОСANDROID. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 69-71.

Рибак Г.М. та Шроль Т.С. (2019) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ В СИСТЕМІ MAPLE. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 137-139.

Козак Ю.О. та Шроль Т.С. (2019) ВИКОРИСТАННЯ TUTORS ПАКЕТУ MAPLE ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 107-109.

Ажнюк Т.Б. та Солтис А.С. та Шроль Т.С. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ У СЕРЕДОВИЩІ MIT APP INVENTOR 2. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 74-75.

Басюк В.В. та Шроль Т.С. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ PHOTOMATH ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 4-6.

Шроль Т.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 174-175.

Шроль Т.С. та Павлова Н.С. (2014) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 168-170.

Придюк А.М. та Шроль Т.С. (2013) РОЗРОБКА ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 164-165.

Шроль Т.С. (2013) ПРОБЛЕМИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ В КОНТЕКСТІ ІКТ-ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 195-197.

Улітко А.В. та Шроль Т.С. (2012) РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ FLASH-ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 137-138.

Методичні рекомендації

Гнедко Н.М. та Шліхта Г.О. та Шроль Т.С. (2022) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИКИ (НАВЧАЛЬНОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ) ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ) СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ 015.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 18 12:37:35 2025 EEST.