Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики" та рік: 2021
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Kindrat P. (2021) TEACHER-STUDENTS INTERACTION IN DISTANCE TEACHING OF PROGRAMMING. The III International Science Conference on E-Learning and Education, 2021. с. 191-193.
Kindrat P. (2021) VOCATIONAL GUIDANCE WORK AMONG COLLEGE STUDENTS STUDYING IN IT-SPECIALTIES. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 107-115. ISSN 2411-4553
Solomko M. та Tadeyev P. та Zubyk L. та Babych S. та Mala Y. та Voitovych O. (2021) IMPLEMENTATION OF THE METHOD OF FIGURATIVE TRANSFORMATIONS TO MINIMIZING SYMMETRIC BOOLEAN FUNCTIONS. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2021 (№4/4): 112. с. 23-39. ISSN 1729-3774
Yeremeyev І. та Dychko A. та Kyselov V. та Remez N. та Kraychuk S. та Ostapchuk N. (2021) METHODS OF FUZZY SET IN SIMULATION FOR PREDICTING UNOBSERVED STATES OF THE ECOLOGICAL AND GEOENGINEERING SYSTEMS. Latvian journal of physics and technical sciences, 2021 (№4). с. 69-78.
Yeremeyev І. та Dychko A. та Remez N. та Kraychuk S. та Ostapchuk N. (2021) PROBLEMS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF ECOSYSTEMS. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 2021 (№628). с. 1-7.
Антонюк М.С. та Генсіцька-Антонюк Н.О. та Свиридюк Д.Т. (2021) ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 6-7.
Апшай Ф.В. (2021) АНАЛІЗ СТАНДАРТІВ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ «КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО» ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 7-9.
Басич М.І. та Остапчук Н.О. (2021) ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ FACEBOOK ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАНЬ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обгрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 12-14.
Булакевич А.В. та Полюхович Н.В. (2021) ОГЛЯД ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИСЦИПЛІН. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 89-90.
Вишняк І.М. та Рожко В.В. та Остапчук Н.О. (2021) РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР У SCRATCH. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 20-21.
Войтович О.П. та Войтович І.С. (2021) АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 13-15.
Войтович О.П. та Сергієнко В.П. та Войтович І.С. (2021) ВІРТУАЛЬНІ ХІМІЧНІ ЛАБОРАТОРІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 93-95.
Гладовський Н.О. та Гнедко Н.М. (2021) ПРОГРАМА ДЛЯ ОТРИМАННЯ СКРІНУ ВИДІЛЕНОЇ ОБЛАСТІ ЕКРАНУ «SCREEN_EXTRACTOR». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 22-24.
Гнедко Н.М. (2021) МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ДИЗАЙНУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАВДАНЬ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 11-13.
Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. (2021) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)», «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)», «КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ» В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 18-19.
Гойда В.О. та Павлова Н.С. (2021) РОБОТОТЕХНІКА ЗАСОБАМИ SCRATCH. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 96-97.
Зозюк К.Л. та Павлова Н.С. (2021) ІК-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 39-41.
Качан Д.С. та Шроль Т.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ З РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 118-119.
Кожан І.Р. та Гнедко Н.М. (2021) ЗАВДАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ SCRATCH ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 122-124.
Кожановська Н.Л. та Остапчук Н.О. (2021) ДОБІР ІНТЕРНЕТ РЕСУРСІВ ДЛЯ РОЗРОБКИ УРОКІВ РОЗДІЛУ «СЛУЖБИ ІНТЕРНЕТУ» У 7-МУ КЛАСІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 46-47.
Коханюк О.В та Шинкарчук Н.В. (2021) ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ «ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ» З ВИКОРИСТАННЯМ SCRATCH В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 50-51.
Крисюк О.В. та Остапчук Н.О. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ВИМОГ ДО СТВОРЕННЯ І ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 55-57.
Крисюк О.В. та Остапчук Н.О. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 30-32.
Ляшук Т.Г. (2021) ПЛАТФОРМА ARDUINO ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ STEM-ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 132-133.
Ляшук Т.Г. та Гульчук В.А. (2021) ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ З ТОЧКИ ЗОРУ КОНЦЕПЦІЇ SWOT. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 60-61.
Мельничук К.О. та Гнедко Н.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО МУЗЕЮ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 66-68.
Мельничук Л.Б. та Остапчук Н.О. (2021) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ДІАГНОСТИЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021 (№74): Т.3. с. 40-44. ISSN 1992-5786
Мостова Т.А. та Шроль Т.С. (2021) ЗМІСТ І СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 69-71.
Новак Д.О. та Войтович І.С. (2021) СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СТЕНДУ НА ТЕМУ «АРХІТЕКТУРА ПЕРСОНАЛЬНОГО КОМП’ЮТЕРА». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 72-73.
Омельчук А.В. та Музичук К.П. (2021) ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ ONLINE TEST PAD В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 74-75.
Остапчук В.О. та Остапчук Н.О. (2021) АНАЛІЗ СИСТЕМ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 50-51.
Остапчук Н.О. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНІ ТА НАУКОВІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 76-77.
Павлова Н.С. (2021) ТЕСТУВАННЯ ЯК ОСВІТНІЙ КОМПОНЕНТ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 85-86.
Павлова Н.С. (2021) ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 52-53.
Петренко С.В. (2021) НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО І ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ» В ПІДГОТОВЦІ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 90-91.
Петренко С.В. (2021) ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ДО АКТУАЛЬНОСТІ ПРОБЛЕМИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 146-147.
Петренко С.В. та Павелків О.М. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVІD-19: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 137-152. ISSN 2411-4553
Пожарський О.С. та Шроль Т.С. (2021) АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ІСНУЮЧИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 63-65.
Пожарський О.С. та Шроль Т.С. (2021) РОЗРОБКА ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 148-152.
Полюхович Н.В. (2021) АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ В СИСТЕМАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 92-93.
Прокопчук Т.Г. та Войтович І.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021.
Прокопчук Т.Г. та Войтович І.С. (2021) ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 54-55.
Романишина О.М. та Шліхта Г.О. (2021) МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 101-103.
Романовська О.Ю. та Остапчук Н.О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ РАСТРОВОЇ ГРАФІКИ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 104-105.
Руденко В.М. (2021) НАУКОВА ПРОБЛЕМА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки, 2021. с. 135-144.
Руднік З.О. та Шліхта Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 106-108.
Свиридюк Д. та Гнедко Н.М. (2021) ПОБУДОВА ІМІТАЦІЙНОЇ 3D МОДЕЛІ ПОШТОВОГО ВІДДІЛЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ FLEXSIM. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 106-107.
Стецюк К.В. та Шліхта Г.О. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 60-61.
Сіранчук В.О. та Батишкіна Ю.В. (2021) МЕРЕЖА ПРИСТРОЇВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ВЗАЄМНОГО РОЗТАШУВАННЯ ТА БРОАДКАСТИНГУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 69-71.
Хасу Ф.А. та Войтович І.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 115-116.
Чечотка А.В. та Шроль Т.С. (2021) РОЗРОБКА TELNET/SSH КЛІЄНТА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КОМП’ЮТЕРНОЮ МЕРЕЖЕЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 91-92.
Шидловський А.І. (2021) КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ У СТАНОВЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 121-123.
Шинкарчук Н.В. (2021) ВИКОРИСТАННЯ MESH WI-FI ПРИ РОЗГОРТАННІ БЕЗПРОВІДНОЇ МЕРЕЖІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 93-94.
Шинкарчук Н.В. (2021) ВІРТУАЛЬНА ОНЛАЙН-ДОШКА PADLET В ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 124-125.
Шинкарчук Н.В. та Ляшук Т.Г. (2021) ЕКСПАНСІЯ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ І «РОЗУМНИХ» ПРИСТРОЇВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 95-96.
Шліхта Г.О. (2021) ЕФЕКТИВНЕ ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІРТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОСТОРІВ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 126-128.
Шроль Т.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В MICROSOFT TEAMS FOR EDUCATION. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 129-130.
Ярмолюк А.О. та Полюхович Н.В. (2021) МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДЛЯ УЧАСТІ В ОЛІМПІАДАХ З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 131-132.
Навчальні матеріали
Батишкіна Ю.В. та Петренко С.В. та Присяжнюк І.М. та Сінчук А.М. та Сяський В.А. та Шевцова Н.В. (2021) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». [Навчальні матеріали]
Навчальний посібник
Кіндрат П.В. (2021) РОЗРОБКА ВЕБ-ЗАСТОСУВАНЬ ЗАСОБАМИ РНР. [Навчальний посібник]
Шліхта Г.О. (2021) УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ. [Навчальний посібник]



