Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики" та рік: 2022
![]() | Вгору на рівень |
Petrenko O.B. та Pustovit H. та Petrenko S. (2022) TRAINING OF FUTURE DOCTOR OF PHILOSOPHY IN THE SPECIALTY "EDUCATION AND PEDAGOGICAL SCIENCES" IN UKRAINE: THEORETICAL AND APPLIED ASPECTS. International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies, 2022 (№1): Vol. 9. с. 45-53. ISSN 2392-0092
Бабич С.М. та Мороз І.П. та Петренко С.В. та Присяжнюк І.М. та Сінчук А.М. та Сяський В.А. (2022) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». [Навчальні матеріали]
Буткевич Ю.А. та Павлова Н.С. (2022) МОДЕЛЮВАННЯ ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 7-9.
Білецький В.В. (2022) GOOGLE MEET В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 3-6.
Ващишина А.В. та Полюхович Н.В. (2022) ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 10-13.
Войтович О. та Войтович І.С. та Войтович В. (2022) УПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 14-18.
Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 19-21.
Гнедко Н.М. та Шліхта Г.О. та Шроль Т.С. (2022) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИКИ (НАВЧАЛЬНОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ) ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ) СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ 015.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]
Гопанчук В.В. та Дубич К.П. (2022) Гурткова робота з інформатики у закладах загальної середньої освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 12-13.
Гордійчук О.В. та Полюхович Н.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 22-24.
Дарда І.О. та Решетило М.О. та Шліхта Г.О. (2022) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОДНА З МОЖЛИВОСТЕЙ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 31-33.
Мельничук Н.В. та Дубич К.П. (2022) Використання комп'ютерних дидактичних ігор на уроках інформатики у курсі початкової школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 49-50.
Павелків О.М. та Петренко С.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 190-203. ISSN 2411-4553
Павлова Н.С. (2022) ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 204-214. ISSN 2411-4553
Петренко С. (2022) ОВОЛОДІННЯ ЦИФРОВОЮ ГРАМОТНІСТЮ І БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 155-179.
Рибачек С. та Шліхта Г.О. (2022) ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 95-98.
Руденко В.М. та Руденко Н.М. (2022) ОБ’ЄКТ І ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕТОДОЛОГІЧНИХ СИСТЕМАХ УКРАЇНИ І ПОЛЬЩІ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 102-123. ISSN 2411-4553
Сіранчук В.О. та Дубич К.П. (2022) Створення комп'ютерної навчальної програми “IOT_ALL” для вивчення IOT. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 135-136.
Ушаков М.А. та Шліхта Г.О. (2022) ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 112-115.
Шліхта Г.О. (2022) АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ-ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 240-251. ISSN 2411-4553
Шліхта Г.О. та Сяський В.А. (2022) МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ІНЖЕНЕРІЇ ЗНАНЬ ДЛЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. [Навчальний посібник]



