Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Lahoiko D. та Yuzyk O. (2024) THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN EDUCATION IN THE CONTEXT OF BLENDED LEARNING AND THE ISSUE OF INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS: RESULTS OF OWN RESEARCH AND OWN ANALYTICS. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 94-100.
Rudenko N. та Rudenko W. (2024) SPECYFIKA TOŻSAMOŚCI ETNICZNEJ PRZYSZŁYCH PEDAGOGÓW I LOGOPEDÓW. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.2): Вип. 19. с. 49-59. ISSN 2411-4553
Войтович І.С. та Войтович О.П. та Войтович В.І. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ПЕРЕДУМОВИ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 27-31.
Гавриленко Б.М. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ВЕБТЕХНОЛОГІЙ ЗДОБУВАЧАМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 3-6.
Гузюк М.С. та Кіндрат П.В. (2024) РОЗРОБКА ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ КЛАСУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 35-38.
Леус О.І. та Остапчук Н.О. (2024) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» В 6 КЛАСІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 104-108.
Лещенко Б.В. та Юзик О.П. (2024) СУЧАСНІ ФОРМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ КОНТЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 88.
Лойко Т.В. та Павлова Н.С. (2024) ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ІНФОРМАТИКИ У 5-9 КЛАСАХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 9-11.
Лойко Ю.В. та Дубич К.П. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗРОБКИ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 112-115.
Мартиненков Д.О. та Петренко С.В. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 90-91.
Мартиненков М.О. та Кіндрат П.В. (2024) ДОСЛІДЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РОЗШИРЕНИХ МЕТОДІВ АУТЕНТИФІКАЦІЇ ДЛЯ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ДОСТУПУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 89-90.
Матвійчук І.О. та Дубич К.П. (2024) МІКРОУРОК З ІНФОРМАТИКИ: СТРУКТУРА, СТВОРЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 45-47.
Матюк А.С. та Антонюк М.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ AUTOCAD. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 48-51.
Миронець В.І. та Полюхович Н.В. (2024) ОСНОВНІ ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО РОЗВʼЯЗАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАВДАНЬ EXCEL. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 122-125.
Нездюр С.В. та Павлова Н.С. (2024) ПРАКТИЧНІ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 128-132.
Нестерчук М.В. та Остапчук Н.О. (2024) МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ В ОСВІТІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 19-22.
Олесь Н.І. та Гнедко Н.М. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВА ОБРОБКА ФОТОГРАФІЇ». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 132-137.
Павлова Н.С. (2024) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. [Навчальні матеріали]
Павлова Н.С. (2024) МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИКЛИКАХ СЬОГОДЕННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 22-26.
Соколюк А.В. та Войтович І.С. (2024) ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 145-148.
Удод С.В. та Павлова Н.С. (2024) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВʼЯЗКИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 78-80.
Федорук Ю.О. та Гнедко Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНИХ УЧИЛИЩ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 80-84.
Філімонов Д.В. та Остапчук Н.О. (2024) КОМП’ЮТЕРНА ГРА ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 151-154.
Шевчук М.С. та Юзик О.П. (2024) ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 84-89.
Шидловський А.І. та Шидловський П.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 162-165.
Шидловський А.І. та Шокот М.Л. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СТЕНДІВ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 166-168.
Юзик О.П. (2024) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 61-71. ISSN 3006-6166
Яловенко Л.В. та Шроль Т.С. (2024) АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 89-93.