Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
L
Lahoiko D. та Yuzyk O. (2024) THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN EDUCATION IN THE CONTEXT OF BLENDED LEARNING AND THE ISSUE OF INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS: RESULTS OF OWN RESEARCH AND OWN ANALYTICS. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 94-100.
R
Rudenko N. та Rudenko W. (2024) SPECYFIKA TOŻSAMOŚCI ETNICZNEJ PRZYSZŁYCH PEDAGOGÓW I LOGOPEDÓW. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.2): Вип. 19. с. 49-59. ISSN 2411-4553
В
Войтович І.С. та Войтович О.П. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. In: Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади. Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, Київ, с. 74-104. ISBN 978-966-931-312-6
Войтович І.С. та Войтович О.П. та Антонюк М.С. та Лаврентієва О.О. та Гарботюк Р.М. та Білан Н.М. та Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. та Дубич К.П. та Дущенко О.С. та Остапчук Н.О. та Гаврюсєва Т.О. та Павлова Н.С. та Ткачук Г.В. та Медведєва М.О. та Юзик О.П. та Юзик М.А. (2024) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інше. ФОП Гадяк Ж.В. друкарня "Волтньполіграф", Луцьк.
Войтович І.С. та Войтович О.П. та Войтович В.І. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ПЕРЕДУМОВИ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 27-31.
Г
Гавриленко Б.М. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ВЕБТЕХНОЛОГІЙ ЗДОБУВАЧАМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 3-6.
Гавриленко Б.М. та Дубич К.П. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЮ З ІНФОРМАТИКИ «ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ» УЧНЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій, 2024. с. 155-156.
Гузюк М.С. та Кіндрат П.В. (2024) РОЗРОБКА ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ КЛАСУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 35-38.
Л
Леус О.І. та Остапчук Н.О. (2024) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» В 6 КЛАСІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 104-108.
Лещенко Б.В. та Юзик О.П. (2024) СУЧАСНІ ФОРМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ КОНТЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 88.
Лойко Т.В. та Павлова Н.С. (2024) ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ІНФОРМАТИКИ У 5-9 КЛАСАХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 9-11.
Лойко Ю.В. та Дубич К.П. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗРОБКИ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 112-115.
М
Мартиненков Д.О. та Петренко С.В. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 90-91.
Мартиненков М.О. та Кіндрат П.В. (2024) ДОСЛІДЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РОЗШИРЕНИХ МЕТОДІВ АУТЕНТИФІКАЦІЇ ДЛЯ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ДОСТУПУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 89-90.
Матвійчук І.О. та Дубич К.П. (2024) МІКРОУРОК З ІНФОРМАТИКИ: СТРУКТУРА, СТВОРЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 45-47.
Матюк А.С. та Антонюк М.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ AUTOCAD. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 48-51.
Миронець В.І. та Полюхович Н.В. (2024) ОСНОВНІ ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО РОЗВʼЯЗАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАВДАНЬ EXCEL. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 122-125.
Н
Нездюр С.В. та Павлова Н.С. (2024) ПРАКТИЧНІ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 128-132.
Нестерчук М.В. та Остапчук Н.О. (2024) МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ В ОСВІТІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 19-22.
О
Олесь Н.І. та Гнедко Н.М. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВА ОБРОБКА ФОТОГРАФІЇ». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 132-137.
Остапчук Н.О. та Шроль Т.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 137-149.
П
Павлова Н.С. (2024) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. [Навчальні матеріали]
Павлова Н.С. (2024) МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИКЛИКАХ СЬОГОДЕННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 22-26.
С
Соколюк А.В. та Войтович І.С. (2024) ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 145-148.
У
Удод С.В. та Павлова Н.С. (2024) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВʼЯЗКИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 78-80.
Ф
Федорук Ю.О. та Гнедко Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНИХ УЧИЛИЩ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 80-84.
Філімонов Д.В. та Остапчук Н.О. (2024) КОМП’ЮТЕРНА ГРА ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 151-154.
Ш
Шевчук М.С. та Юзик О.П. (2024) ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 84-89.
Шидловський А.І. та Шидловський П.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 162-165.
Шидловський А.І. та Шокот М.Л. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СТЕНДІВ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 166-168.
Ю
Юзик О.П. (2024) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 61-71. ISSN 3006-6166
Юзик О.П. (2024) ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ. [Навчальний посібник]
Я
Яловенко Л.В. та Шроль Т.С. (2024) АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 89-93.