Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
Андрощук М.О. та Дейнега О.В. (2024) УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 173-176.
Берташ Б.М. (2024) ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕЗВОЛОЖЕНИХ ТА ОСУШЕНИХ ЗЕМЕЛЬ. Агросвіт, 2024 (№ 11). с. 44-47.
Будзін Д.В. та Дейнега О.В. (2024) АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 41-46.
Дейнега І.О. та Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).
Дейнега О.В. та Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 31-34.
Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2024) СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 261-265.
Савченко О.Р. та Дем’янюк О.О. (2024) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ УКРАЇНИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 171-176.
Юхименко-Назарук І.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 231-234.