Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра документальних комунікацій та менеджменту" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
Розділ Книги
Орлов О.Г. (2024) КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. In: Сучасне суспільство: глобальні трансформації. СГ НТМ «Новий курс», Харків, с. 121-125. ISBN 978-617-7886-51-7
Монографія
Микитин Т.М. та Шершун М.Х. (2024) ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ. Інше. Волинські обереги.
Стаття
Cheng Xiangmei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF CLIENT SERVICE PROCESS MANAGEMENT AT THE NATIONAL MUSEUM OF CHINA. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 43-46.
Jia Feng та Khyzhnyakova N.O. (2024) FORMATION AND DEVELOPMENT OF THE ENTERPRISE’S CORPORATE CULTURE AT HAIER COMPANY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 37-40.
Jiang Yeyou та Bertash B. (2024) THE ROLE OF CHINA'S FORESTRY INDUSTRY IN ITS ECONOMY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 46-49.
Khyzhniakova O. (2024) ANALYSIS OF THE POSSIBILITIES FOR THE GROWTH OF SOCIAL AND ENVIRONMENTAL RESPONSIBILITY OF ENTERPRISES. Економіка: реалії часу, 2024: №5(75). с. 68-76. ISSN 2226-2172
Liu Fang та Mashta N.O. (2024) MODERN METHODS OF DEVELOPING HUMAN POTENTIAL. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 18-19.
Teng Yang та Khyzhnyakova N.O. (2024) ANALYSIS AND PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF THE MUSEUM NETWORK IN SHANXI PROVINCE. Короленківські читання 2023 «Бібліотеки, архіви, музеї в умовах війни», 2024. с. 239-242.
Yang Chongqiu та Mashta N.O. (2024) MECHANISMS FOR ENSURING THE QUALITY OF EDUCATION IN VOCATIONAL COLLEGES IN CHINA. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 16-18.
Zhang Peipei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF ENTERPRISE DEVELOPMENT MANAGEMENT AT BESTORE COMPANY. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 40-43.
Zhang Peipei Jia Feng та Khyzhniakova N.O. (2024) THE MAIN DIRECTIONS OF DEVELOPMENT OF INDUSTRIAL AND COMMERCIAL ENTERPRISES. Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарноправові виміри, 2024. с. 319-323.
Іванішин Р.О. та Поляк К.Ю. (2024) ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА СПЕЦИФІКА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СФЕРІ ПОСЛУГ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 62-64.
Андрощук М.О. та Дейнега О.В. (2024) УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 173-176.
Анчук С.О. та Сілкова Г.В. (2024) ІНФОРМАЦІЙНІ СЛУЖБИ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЇ ОРГАНІВ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 111-112.
Бабенко Ж.В. (2024) СИСТЕМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ УСТАНОВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 113-114.
Баланович О.О. та Поліщук О.Ю. (2024) РОЛЬ МЕТОДІВ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 49-51.
Бенчук С.О. та Дейнега І.О. (2024) ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ. Via Economica, 2024 (Вип. 5). с. 7-13.
Бережняк В.О. та Савченко О.Р. (2024) УПРАВЛІНСЬКІ ІНСТРУМЕНТИ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 20-22.
Берташ Б.М. (2024) ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕЗВОЛОЖЕНИХ ТА ОСУШЕНИХ ЗЕМЕЛЬ. Агросвіт, 2024 (№ 11). с. 44-47.
Берташ Б.М. (2024) СТРАТЕГІЧНА ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ДОВКІЛЛЯМ ТА ВИКОРИСТАННЯМ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ГРОМАД. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 23-24.
Берташ Б.М. та Володимирець В.О. та Берташ К.Б. (2024) ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ В КОНТЕКСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 4-9. ISSN 978-617-601-503-1
Берташ К.Б. та Берташ Б.М. та Микитин Т.М. (2024) РОЗРОБКА МЕРЕЖЕВИХ АНАЛІЗАТОРІВ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ СИСТЕМАМИ ПІДПРИЄМСТВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 52-53.
Будзін Д.В. та Дейнега О.В. (2024) АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 41-46.
Будзін Д.В. та Конарівська О.Б. (2024) АНАЛІЗ СПОЖИВЧИХ ТЕНДЕНЦІЙ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ПІД ЧАС СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГНОЗОВАНОЇ АНАЛІТИКИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 7-13. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Вальковець А.С. та Коханевич Т.П. та Марценюк В.В. (2024) ВПЛИВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Пріоритети соціально-економічного розвитку регіонів в умовах сьогодення, 2024. с. 193-196. ISSN 978-966-397-439-2
Верхогляд К.Ю. та Сілкова Г.В. (2024) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕК В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 115-116.
Волошин Д.М. та Микитин Т.М. (2024) ВИКОРИСТАННЯ МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ У РОБОТІ МЕДИЧНИХ УСТАНОВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 25-26.
Гопанчук І.О. та Микитин Т.М. (2024) РОЛЬ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ КЕРІВНИЦТВОМ ТЕРИТОРІЇ, ГРОМАДОЮ, ІНВЕСТОРАМИ ТА ІНШИМИ ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 101-103.
Гопанчук І.О. та Сяська О.В. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ГРОМАД: ОСНОВНІ АСПЕКТИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 6-9.
Грига А.С. та Микитин Т.М. (2024) БРЕНДИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ГРОМАДИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 104-106.
Гуменюк Р.П. та Савченко О.Р. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СУЧАСНІЙ ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 54-55.
Дейнега І.О. та Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).
Дейнега І.О. та Якубовська Н.В. (2024) ПЕРСПЕКТИВНІ ОЦІНКИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ АГРОБІЗНЕСУ. Український журнал прикладної економіки та техніки, 2024 (№1): Т.9. с. 78-83.
Дейнега О.В. та Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 31-34.
Дем’янюк О.О. (2024) СУТНІСТЬ ТА ЗАВДАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 59-61.
Довбета С.Р. та Сілкова Г.В. (2024) МЕТРИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕНЬ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 117-119.
Зосимчук О.В. та Машта Н.О. (2024) СУТНІСНІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КОНКУРЕНЦІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 56-58.
Каспришен І.О. та Савченко О.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 9-10.
Ковтун Ю.В. та Сілкова Г.В. (2024) ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК БАЗИС УСПІШНОГО БІЗНЕСУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 120-121.
Колісник Є. та Поляк К.Ю. та Машта Н.О. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В СТОМАТОЛОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і науково-педагогічних працівників, 2024. с. 84-89.
Коширець В.М. та Сілкова Г.В. (2024) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У СТВОРЕННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ ГАЛУЗЕВИХ ЦЕНТРІВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 122-123.
Кривоблоцький М.О. та Поліщук О.Ю. (2024) МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ РИНКУ ФРУКТІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 65-66.
Кучменко І.В. та Савченко О.Р. (2024) УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ, ТЕОРІЯ ЇХ ЕФЕКТИВНОСТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 67-69.
Лавор М.О. та Казначеєва Л.М. (2024) МІЖНАРОДНА ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ КУЛЬТУРНИХ ІНСТИТУЦІЙ РІВНОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 126-128.
Лебідь О.М. та Сілкова Г.В. (2024) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРИСТУВАЧІВ БІБЛІОТЕК. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 124-125.
Максимчук Н.С. (2024) ІМІДЖ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 70-71.
Максимчук Н.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЙ ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ЛІДЕРСТВА. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 49-52. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Марценюк В.В. (2024) ЛОГІСТИКА «ОСТАННЬОЇ МИЛІ» В ОНЛАЙН МЕРЧАНДАЙЗИНГУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 72-73.
Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165
Машта Н.О. (2024) СУДОВА ЕКСПЕРТИЗА МАРКУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Актуальні проблеми товарознавства, біотехнології, експертизи та митної справи, 2024. с. 210-213. ISSN 978-966-184-465-9
Мединська Т.І. (2024) ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ КОМПАНІЇ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 126-128.
Мельничук Т.А. та Хижнякова Н.О. (2024) РОЗВИТОК ПРОГРАМ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПМП «МЛС». Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 74-75.
Микитин Т.М. (2024) ДЕТЕРМІНАНТИ ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 27-28.
Михайлов О.В. та Юхименко-Назарук І.А. (2024) ПОЛІТИКА ЯКОСТІ ВІТЧИЗНЯНОГО ПОСЛУГОВОГО РИНКУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 76-78.
Мікуліч В.О. та Артюшок К.А. (2024) РОЗВИТОК ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 107-108.
Ониськевич Ю. та Машта Н.О. (2024) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В МЕДИЧНІЙ СФЕРІ. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і науково-педагогічних працівників, 2024. с. 89-93.
Орел І.І. та Сяська О.В. (2024) ВПЛИВ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 79-81.
Орлов О.Г. (2024) МОТИВАЦІЯ У МЕНЕДЖМЕНТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 81-83.
Остаповець Є.Ф. та Пелех О.Б. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК: НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ НОВИХ ПІДХОДІВ ДЛЯ ОЦІНКИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 29-31.
Панюк Т.П. та Паламарчук О.С. (2024) БРЕНД ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 59-64. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Паш О.А. та Хижнякова Н.О. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ НАДАННЯМ ПОСЛУГ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 83-86.
Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2024) СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 261-265.
Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2024) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КУЛЬТУРИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА: ІННОВАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В ЗАКЛАДАХ КУЛЬТУРИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 65-74. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Поляк К.Ю. (2024) КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ВІТЧИЗНЯНІ ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 86-88.
Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Попов С.О. та Поліщук О.Ю. (2024) РИНОК ПРАЦІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 31-33.
Приставчук Ю.І. та Поляк К.Ю. (2024) SMM ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я З ГРОМАДСЬКІСТЮ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 111-13.
Савченко О.Р. та Дем’янюк О.О. (2024) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ УКРАЇНИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 171-176.
Савченко О.Р. та Дем’янюк О.О. (2024) PUBLIC RELATIONS СФЕРИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 75-81. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Самойлова А.М. та Берташ Б.М. (2024) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 88-90.
Скомаровська С.В. та Дідовець І.О. та Поліщук О.Ю. (2024) РИНОК ПРАЦІ В УМОВАХ ВІЙНИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 108-110.
Сушик Р.Я. та Матвіїв І.Р. та Поляк К.Ю. (2024) РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «РІВЕНЬ ЛТД» ЗА ДОПОМОГОЮ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ БІЗНЕСУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 91-92.
Сяська О.В. та Поліщук О.Ю. та Савченко О.Р. (2024) НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування, 2024 (№1): Т.35 (74). с. 157-163.
Сілкова Г.В. (2024) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОПРАЦЮВАННЯ ДОКУМЕНТНОГО КОНТЕНТУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 131-132.
Сілкова Г.В. та Костенко М.С. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО ТА ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ» Й «КНИГОЗНАВСТВО, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО І БІБЛІОГРАФІЯ» В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОЇ СТАНДАРТНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 129-130.
Тимощук М.В. та Сяська О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 34-36.
Хевзюк Т.М. та Черніговець Т.І. (2024) ДОКУМЕНТАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ №19 РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ). Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 133-134.
Черніговець Т.І. (2024) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРАНТОВОГО ФАНДРАЙЗИНГУ У БІБЛІОТЕЧНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 135-137.
Шатрова М.Б. (2024) ІНСТИТУЦІОНАЛЬНА СТРУКТУРА СУБʼЄКТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНСЬКІЙ БІБЛІОЛОГІЇ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2024 (Вип.48). с. 424-431. ISSN 2411-1546
Шекель Д.В. та Машта Н.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 93-95.
Шимко О.В. та Демидюк С.М. (2024) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ. Бізнес Інформ, 2024 (№1). с. 363-368.
Шушаріна В.С. та Орлов О.Г. (2024) ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 96-97.
Шушаріна В.С. та Сяська О.В. (2024) ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ІДЕЇ РОЗВИТКУ РІВНЕНСЬКОГО ЗООПАРКУ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 98-100.
Щесюк С.В. (2024) ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВІДНОСИН У ТУРИСТИЧНОМУ СЕКТОРІ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 14-15.
Юхименко-Назарук І.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 231-234.
Юхименко-Назарук І.А. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 109-114. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип.4). с. 207-211.
Якубовська Н.В. та Марценюк В.В. та Рубель В.М. (2024) ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В ЛОГІСТИЦІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ТОВАРНУ ПОЛІТИКУ В МАРКЕТИНГУ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі, 2024. с. 295-296.
Якубовська Н.В. та Савущик А.І. та Марценюк В.В. (2024) АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ФРІЛАНСІ ЯК ВАЖІЛЬ ЕФЕКТИВНОГО КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Причорноморські економічні студії, 2024 (Вип.86). с. 187-191. ISSN 2524-0900
Навчальні матеріали
Марценюк В.В. (2024) КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ «ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ» для здобувачів спеціальності 073 «Менеджмент» ступеня вищої освіти «бакалавр» денної та заочної форм навчання. [Навчальні матеріали]
Шостак О.О. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІН "ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ". [Навчальні матеріали]
Методичні рекомендації
Машта Н.О. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "ТОВАРОЗНАВСТВО ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]