Items where Division is "Кафедра менеджменту" and Year is 2024

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: А | Б | Д | П | С | Ю
Number of items: 8.

А

Андрощук М.О. and Дейнега О.В. (2024) УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 173-176.

Б

Берташ Б.М. (2024) ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕЗВОЛОЖЕНИХ ТА ОСУШЕНИХ ЗЕМЕЛЬ. Агросвіт, 2024 (№ 11). pp. 44-47.

Будзін Д.В. and Дейнега О.В. (2024) АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 41-46.

Д

Дейнега І.О. and Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).

Дейнега О.В. and Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 31-34.

П

Пелех О.Б. and Юськів Б.М. (2024) СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 261-265.

С

Савченко О.Р. and Дем’янюк О.О. (2024) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ УКРАЇНИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 171-176.

Ю

Юхименко-Назарук І.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 231-234.

This list was generated on Thu Jul 18 21:08:10 2024 EEST.