Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра математики з методикою викладання" та рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: А | Б | Г | Д | К | О | П | С
Число елементів: 15.

А

Антонюк М.С. та Генсіцька-Антонюк Н.О. та Свиридюк Д.Т. (2021) ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 6-7.

Б

Бондарчук Н.А. та Сяська Н.А. (2021) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 87-88.

Г

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2021) ПОГЛЯДИ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ НА РОЗРОБКУ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 136-144. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2021) НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 135-139. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2021) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 110-113. ISSN 2520-6427

Д

Демчук О.А. та Сяська Н.А. (2021) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «ПЛАНІМЕТРІЇ» ЗАСОБАМИ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 101-102.

Дідок Т.О. та Сяська Н.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ І СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 103-104.

К

Кирик Т.А. (2021) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ ПРОЕКТУВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРОГРАМУВАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 120-121.

О

Ошега М.М. та Коваль В.В. (2021) МЕТОДИ ТА ПОРАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИМУШЕНОГО КАРАНТИНУ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 82-84.

П

Павелків О.М. (2021) МАТЕМАТИЧНА СКЛАДОВА У ВИБОРІ ПРОФЕСІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ СУЧАСНИМИ СТАРШОКЛАСНИКАМИ (ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 88-94. ISSN 2518-7503

Петренко С.В. та Павелків О.М. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVІD-19: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 137-152. ISSN 2411-4553

С

Сидось О.В. та Сяська Н.А. (2021) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 167-168.

Синіцька Н.В. (2021) ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 270-276. ISSN 2411-4553

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2021) РІЗНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 200-212. ISSN 2411-4553

Сілкова Е.О. (2021) ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В ІГРОВІЙ ФОРМІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 112-114.

Цей список був створений у Sun Dec 7 21:52:50 2025 EET.