Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ

Синіцька Н.В. (2021) ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 270-276. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Синіцька Н..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Зміни в соціально-економічному розвитку України, інформатизація та технологізація суспільства, нові економічні структури та якісно нові виробничі відносини в державі вимагають подальшого розвитку освіти, зміцнення її зв’язку з життям, цілеспрямованості і практичної результативності. Це потребує кардинальних змін у системі середньої та вищої освіти, підготовки вчителя нової генерації, мобільного і конкурентоспроможного на ринку освітніх послуг. Розв’язання цього завдання вимагає визначення концептуальних довгострокових стратегій щодо подальшого вдосконалення та розвитку педагогічної освіти. Досягнення цілей і врахування принципів професійної підготовки свідчать, що у майбутнього учителя повинна бути сформована готовність до виконання багатьох функцій. При цьому особливого значення набувають дидактичні засади, необхідні для підготовки компетентного фахівця. Зокрема, застосування принципу суб’єктності сприяє реалізації нових педагогічних ідей, нових підходів до підготовки фахівців освітньої галузі. При цьому професійна підготовка стає суб’єктно значущою, наповненою для студента особистісним смислом, почуттями, зафіксованими в його суб’єктному досвіді. Саме суб’єктний досвід засвідчує унікальність, неповторність кожної особистості і є тим простором, в якому можливе співробітництво, співпраця викладача і студента.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Синіцька Н. Технології формування готовності майбутніх учителів математики до диференційованого навчання / Н.Синіцька // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 270-276.
Ключові слова: майбутні учителі математики, професійна підготовка, диференційоване навчання, технологія навчання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 26 Лип 2021 08:46
Останні зміни: 26 Лип 2021 08:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8468

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу