Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра природничих наук" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 53.

Danilevska N.B. та Moroz M.V. та Lysytsya A.V. та Nechyporuk B.D. та Prokhorenko M.V. та Tataryn B.A. та Tesfaye F. (2019) SYNTHESIS OF Zn1–xCdxS NANOCRYSTALS BY ELECTROLYTIC METHOD. Журнал нано- та електронної фізики, 2019: Том 11 № 1.

Diachenko-Bohun M. та Hrytsai N. та Grynova M. та Grygus I. та Muszkieta R. та Napierala M. та Zukow W. (2019) СARACTERISTICS OF HEALTHBREAKERS IN THE CONDITIONS OF REALIZATION OF HEALTH-SAFETY TECHNOLOGIES IN EDUCATION STRUCTURES. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2019: Vol 8. с. 24-32. ISSN 2222-3537

Hrytsai N.B. та Trokhymchuk I. та Grygus I. та Zukow W. (2019) TRAINING OF FUTURE BIOLOGY TEACHERS TO ORGANIZE EXCURSIONS IN SCHOOL. Journal of Education, Health and Sport, 2019 (№9(5)). с. 187-198. ISSN 2391-8306

Melnyk V.Y. та Denysyuk N.V. (2019) PUBLIK PARKS’ GREENERY IN RIVNE = Зеленые насаждения скверов города Ровно. Вестник Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета, 2019 (№ 2): (42). с. 141-145. ISSN 2519-2388

Бурець Т.М. та Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 122-127.

Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 26-28.

Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 128-133.

Войтович О.П. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 32-33.

Гранюк С.Л. та Мельник В.Й. (2019) ФЕРМЕНТ ЦЕЛЮЛАЗА В ГРУНТІ САНІТАРНО-ЗАХИСНОЇ ЗОНИ ВАТ «ВОЛИНЬ-ЦЕМЕНТ». Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 97-102.

Грицай Н.Б. (2019) Методичне портфоліо як інноваційна технологія навчання майбутніх учителів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 167-169.

Грицай Н.Б. (2019) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ. Балканско научно обозрение, 2019 (№1(3)): Т.3. с. 31-34. ISSN 2603-4867

Демчук В.В. (2019) ПОШИРЕННЯ КОЛОРАДСЬКОГО ЖУКА В АГРОФІТОЦЕНОЗАХ КАРТОПЛІ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ БОРОТЬБИ З ШКІДНИКОМ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 12-18.

Денисюк Н.В. (2019) КИСНЕПРОДУКУЮЧА ТА ГАЗОПОГЛИНАЛЬНА ЗДАТНІСТЬ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ М.РІВНЕ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 19-23.

Денисюк Н.В. (2019) ЗЕЛЕНІ НАСАДЖЕННЯ ЗАПОВІДНОГО УРОЧИЩА «СОСОНКИ» В м. РІВНЕ. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 3-4.

Денисюк Н.В. (2019) ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОЗЕЛЕНЕННЯ МІСТА РІВНЕ. Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів, 2019. с. 61-63.

Денисюк Н.В. (2019) PINOPHYTA У СКВЕРАХ М. РІВНЕ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 184-186.

Денисюк Н.В. та Мельник В.Й. (2019) СУЧАСНИЙ СТАН ОЗЕЛЕНЕННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА РІВНЕ. Біологія та валеологія, 2019 (Вип.21). с. 21-30.

Джуло О.Е. та Мельник В.Й. (2019) ЗАХВОРЮВАНІСТЬ КЛІЩОВИМ БОРЕЛІОЗОМ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 173-179.

Жигадло І.В. та Мельник В.Й. (2019) ПРОБЛЕМИ СТАФІЛОКОКОВОЇ ІНФЕКЦІЇ ТА ЇЇ ПРОФІЛАКТИКА. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 180-186.

Збирун О.В. та Демчук В.В. (2019) БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ГЕЛЬМІНТОЗІВ, СПРИЧИНЕНИХ НЕМАТОДАМИ ТА ЇХ ПРОФІЛАКТИКА У ДІТЕЙ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 191-198.

Зиль І.П. (2019) Роль екологічної освіти і виховання студентів у збереженні довкілля. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 172-174.

Зубкович І. та Мартинюк В. та Андрійчук С. (2019) Оцінка геоекологічного стану басейнової системи озера Радожичі із застосуванням геоінформаційних технологій. Науковий вісник Східноєвропейського національного ун-ту імені Лесі Українки, 2019 (9(393)). с. 27-36.

Зубкович І.В. та Лико С.М. (2019) ГЕОЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ВОДОЗБОРУ ОЗЕРА МИЛЯЦЬКЕ (ВОЛИНСЬКЕ ПОЛІССЯ) ЗА ДАНИМИ ДЗЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 187-189.

Кладій М.С. та Мельник В.Й. (2019) ДИНАМІКА ЗАХВОРЮВАНОСТІ АНТРОПОНОЗНИМ ГЕЛЬМІНТОЗОМ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 198-205.

Коколюк Ю.С. та Ойцюсь Л.В. (2019) ТЮЛЬПАН ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ВЕСНЯНИХ ЕФЕМЕРОЇДІВ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 191.

Левчук О.О. та Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 87-88.

Лико Д.В. та Лико С.М. та Мартинюк В.О. та Портухай О.І. та Суходольська І.Л. та Якута О.О. (2019) ГЕОЕКОЛОГІЧНИЙ СТАН ЛОКАЛЬНИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Енергетична безпека навколишнього середовища, 2019. с. 12-17.

Лико Д.В. та Мартинюк В.О. та Портухай О.І. (2019) Методичні вказівки до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю 014 «Середня освіта (Географія)». [Навчальні матеріали]

Малярчук Р.В. та Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 96-97.

Мартинюк В.О. та Зубкович І.В. (2019) Геоекологічний паспорт басейнової системи озера Двірське (Волинське Полісся). Природа Західного Полісся та прилеглих територій, 2019 (16). с. 76-84.

Мельник В. та Джуло О. (2019) КЛІЩОВИЙ БОРЕЛІОЗ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи. Міждисциплінарні перспективи, 2019. с. 339-341.

Мельник В.Й. та Денисюк Н.В. (2019) ВМІСТ ПАРНИКОВИХ ГАЗІВ В АТМОСФЕРНОМУ ПОВІТРІ М. РІВНЕ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Інтердисциплінарні виміри, 2019. с. 248-250.

Микитюк В.М. та Шевчук О.А. (2019) ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ ВНЗ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ПОКРАЩЕННЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 176-179.

Миронюк Н.Б. та Шевчук О.А. (2019) ВПЛИВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН РІЧКОВОЇ СИСТЕМИ БОРКОВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 196-198.

Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 107-108.

Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 140-144.

Онищук С.В. та Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 111-112.

Пастушок А.В. та Грицай Н.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КІМНАТНИХ РОСЛИН У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 157-161.

Пастушок А.В. та Грицай Н.Б. (2019) КІМНАТНІ РОСЛИНИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 123-124.

Плюта Н.В. (2019) ФАШОДСЬКИЙ ІНЦИДЕНТ – КУЛЬМІНАЦІЯ БРИТАНО-ФРАНЦУЗЬКОЇ БОРОТЬБИ ЗА КОЛОНІАЛЬНЕ ПАНУВАННЯ В АФРИЦІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.2. ISSN 2519-1942

Пустовіт Г.П. та Зиль І. (2019) КРАЄЗНАВЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 72-81.

Савчук Л.К. та Виговський І.В. (2019) ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА БІОХІМІЧНИЙ СКЛАД КОРМУ ЛУЧНОЇ ТРАВОСУМІШКИ ЗАЛЕЖНО ВІД УДОБРЕННЯ ТА СТИМУЛЯТОРІВ РОСТУ. Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С. З. Гжицького, 2018 (№ 91): Т. 21. с. 49-53. ISSN 2518–1327

Савчук М.В. та Грицай Н.Б. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 144-150.

Салука Н.М. та Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 141-142.

Сяська І.О. (2019) ПЕРЕДУМОВИ ТА ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2019 (№ 62): Т. 2. с. 206-210. ISSN 1992-5786

Сяська І.О. (2019) СВІТОГЛЯДНІ КОНЦЕПТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноваційна педагогіка, 2019 (Вип.12): Т. 2. с. 173-177. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Сяська І.О. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019 (Вип. 2). с. 134-140. ISSN 2706-6258

Сяська І.О. (2019) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019 (Вип.69). с. 255-260.

Сяська І.О. (2019) СТРУКТУРА ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноваційна педагогіка, 2019 (Вип.14): Т.1. с. 155-158. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Сяська І.О. (2019) ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019 (Вип.72): Т.2. с. 188-192.

Шрамович О.І. та Мельник В.Й. (2019) БІОТИЧНИЙ РОЗПОДІЛ LUMBRICIDAE В ГРУНТАХ М. РІВНЕ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 109-115.

Шулевська Н.В. та Грицай Н.Б. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ В 9 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 167-172.

Шулевська Н.В. та Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 163-164.

Цей список був створений у Wed Feb 5 11:50:33 2025 EET.