Items where Division is "Кафедра природничих наук" and Year is 2019
![]() | Up a level |
Danilevska N.B. and Moroz M.V. and Lysytsya A.V. and Nechyporuk B.D. and Prokhorenko M.V. and Tataryn B.A. and Tesfaye F. (2019) SYNTHESIS OF Zn1–xCdxS NANOCRYSTALS BY ELECTROLYTIC METHOD. Журнал нано- та електронної фізики, 2019: Том 11 № 1.
Diachenko-Bohun M. and Hrytsai N. and Grynova M. and Grygus I. and Muszkieta R. and Napierala M. and Zukow W. (2019) СARACTERISTICS OF HEALTHBREAKERS IN THE CONDITIONS OF REALIZATION OF HEALTH-SAFETY TECHNOLOGIES IN EDUCATION STRUCTURES. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2019: Vol 8. pp. 24-32. ISSN 2222-3537
Hrytsai N.B. and Trokhymchuk I. and Grygus I. and Zukow W. (2019) TRAINING OF FUTURE BIOLOGY TEACHERS TO ORGANIZE EXCURSIONS IN SCHOOL. Journal of Education, Health and Sport, 2019 (№9(5)). pp. 187-198. ISSN 2391-8306
Melnyk V.Y. and Denysyuk N.V. (2019) PUBLIK PARKS’ GREENERY IN RIVNE = Зеленые насаждения скверов города Ровно. Вестник Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета, 2019 (№ 2): (42). pp. 141-145. ISSN 2519-2388
Бурець Т.М. and Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 122-127.
Власюк Т.Г. and Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 26-28.
Власюк Т.Г. and Грицай Н.Б. (2019) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 128-133.
Войтович О.П. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. pp. 32-33.
Гранюк С.Л. and Мельник В.Й. (2019) ФЕРМЕНТ ЦЕЛЮЛАЗА В ГРУНТІ САНІТАРНО-ЗАХИСНОЇ ЗОНИ ВАТ «ВОЛИНЬ-ЦЕМЕНТ». Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 97-102.
Грицай Н.Б. (2019) Методичне портфоліо як інноваційна технологія навчання майбутніх учителів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 167-169.
Грицай Н.Б. (2019) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ. Балканско научно обозрение, 2019 (№1(3)): Т.3. pp. 31-34. ISSN 2603-4867
Демчук В.В. (2019) ПОШИРЕННЯ КОЛОРАДСЬКОГО ЖУКА В АГРОФІТОЦЕНОЗАХ КАРТОПЛІ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ БОРОТЬБИ З ШКІДНИКОМ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 12-18.
Денисюк Н.В. (2019) КИСНЕПРОДУКУЮЧА ТА ГАЗОПОГЛИНАЛЬНА ЗДАТНІСТЬ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ М.РІВНЕ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 19-23.
Денисюк Н.В. (2019) ЗЕЛЕНІ НАСАДЖЕННЯ ЗАПОВІДНОГО УРОЧИЩА «СОСОНКИ» В м. РІВНЕ. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку, 2019. pp. 3-4.
Денисюк Н.В. (2019) ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОЗЕЛЕНЕННЯ МІСТА РІВНЕ. Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів, 2019. pp. 61-63.
Денисюк Н.В. (2019) PINOPHYTA У СКВЕРАХ М. РІВНЕ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 184-186.
Денисюк Н.В. and Мельник В.Й. (2019) СУЧАСНИЙ СТАН ОЗЕЛЕНЕННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА РІВНЕ. Біологія та валеологія, 2019 (Вип.21). pp. 21-30.
Джуло О.Е. and Мельник В.Й. (2019) ЗАХВОРЮВАНІСТЬ КЛІЩОВИМ БОРЕЛІОЗОМ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 173-179.
Жигадло І.В. and Мельник В.Й. (2019) ПРОБЛЕМИ СТАФІЛОКОКОВОЇ ІНФЕКЦІЇ ТА ЇЇ ПРОФІЛАКТИКА. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 180-186.
Збирун О.В. and Демчук В.В. (2019) БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ГЕЛЬМІНТОЗІВ, СПРИЧИНЕНИХ НЕМАТОДАМИ ТА ЇХ ПРОФІЛАКТИКА У ДІТЕЙ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 191-198.
Зиль І.П. (2019) Роль екологічної освіти і виховання студентів у збереженні довкілля. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 172-174.
Зубкович І. and Мартинюк В. and Андрійчук С. (2019) Оцінка геоекологічного стану басейнової системи озера Радожичі із застосуванням геоінформаційних технологій. Науковий вісник Східноєвропейського національного ун-ту імені Лесі Українки, 2019 (9(393)). pp. 27-36.
Зубкович І.В. and Лико С.М. (2019) ГЕОЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ВОДОЗБОРУ ОЗЕРА МИЛЯЦЬКЕ (ВОЛИНСЬКЕ ПОЛІССЯ) ЗА ДАНИМИ ДЗЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 187-189.
Кладій М.С. and Мельник В.Й. (2019) ДИНАМІКА ЗАХВОРЮВАНОСТІ АНТРОПОНОЗНИМ ГЕЛЬМІНТОЗОМ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 198-205.
Коколюк Ю.С. and Ойцюсь Л.В. (2019) ТЮЛЬПАН ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ВЕСНЯНИХ ЕФЕМЕРОЇДІВ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. p. 191.
Левчук О.О. and Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 87-88.
Лико Д.В. and Лико С.М. and Мартинюк В.О. and Портухай О.І. and Суходольська І.Л. and Якута О.О. (2019) ГЕОЕКОЛОГІЧНИЙ СТАН ЛОКАЛЬНИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Енергетична безпека навколишнього середовища, 2019. pp. 12-17.
Лико Д.В. and Мартинюк В.О. and Портухай О.І. (2019) Методичні вказівки до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю 014 «Середня освіта (Географія)». [Teaching Resource]
Малярчук Р.В. and Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 96-97.
Мартинюк В.О. and Зубкович І.В. (2019) Геоекологічний паспорт басейнової системи озера Двірське (Волинське Полісся). Природа Західного Полісся та прилеглих територій, 2019 (16). pp. 76-84.
Мельник В. and Джуло О. (2019) КЛІЩОВИЙ БОРЕЛІОЗ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи. Міждисциплінарні перспективи, 2019. pp. 339-341.
Мельник В.Й. and Денисюк Н.В. (2019) ВМІСТ ПАРНИКОВИХ ГАЗІВ В АТМОСФЕРНОМУ ПОВІТРІ М. РІВНЕ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Інтердисциплінарні виміри, 2019. pp. 248-250.
Микитюк В.М. and Шевчук О.А. (2019) ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ ВНЗ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ПОКРАЩЕННЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 176-179.
Миронюк Н.Б. and Шевчук О.А. (2019) ВПЛИВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН РІЧКОВОЇ СИСТЕМИ БОРКОВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 196-198.
Михальчук Ю.П. and Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 107-108.
Михальчук Ю.П. and Грицай Н.Б. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 140-144.
Онищук С.В. and Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 111-112.
Пастушок А.В. and Грицай Н.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КІМНАТНИХ РОСЛИН У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 157-161.
Пастушок А.В. and Грицай Н.Б. (2019) КІМНАТНІ РОСЛИНИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 123-124.
Плюта Н.В. (2019) ФАШОДСЬКИЙ ІНЦИДЕНТ – КУЛЬМІНАЦІЯ БРИТАНО-ФРАНЦУЗЬКОЇ БОРОТЬБИ ЗА КОЛОНІАЛЬНЕ ПАНУВАННЯ В АФРИЦІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.2. ISSN 2519-1942
Пустовіт Г.П. and Зиль І. (2019) КРАЄЗНАВЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 72-81.
Савчук Л.К. and Виговський І.В. (2019) ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА БІОХІМІЧНИЙ СКЛАД КОРМУ ЛУЧНОЇ ТРАВОСУМІШКИ ЗАЛЕЖНО ВІД УДОБРЕННЯ ТА СТИМУЛЯТОРІВ РОСТУ. Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С. З. Гжицького, 2018 (№ 91): Т. 21. pp. 49-53. ISSN 2518–1327
Савчук М.В. and Грицай Н.Б. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 144-150.
Салука Н.М. and Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 141-142.
Сяська І.О. (2019) ПЕРЕДУМОВИ ТА ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ВИЩУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2019 (№ 62): Т. 2. pp. 206-210. ISSN 1992-5786
Сяська І.О. (2019) СВІТОГЛЯДНІ КОНЦЕПТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноваційна педагогіка, 2019 (Вип.12): Т. 2. pp. 173-177. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Сяська І.О. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019 (Вип. 2). pp. 134-140. ISSN 2706-6258
Сяська І.О. (2019) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019 (Вип.69). pp. 255-260.
Сяська І.О. (2019) СТРУКТУРА ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноваційна педагогіка, 2019 (Вип.14): Т.1. pp. 155-158. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Сяська І.О. (2019) ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019 (Вип.72): Т.2. pp. 188-192.
Шрамович О.І. and Мельник В.Й. (2019) БІОТИЧНИЙ РОЗПОДІЛ LUMBRICIDAE В ГРУНТАХ М. РІВНЕ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 109-115.
Шулевська Н.В. and Грицай Н.Б. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ В 9 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 167-172.
Шулевська Н.В. and Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 163-164.