Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра природничих наук з методиками навчання" та рік: 2019
Вгору на рівень |
D
Diachenko-Bohun M. та Hrytsai N. та Grynova M. та Grygus I. та Muszkieta R. та Napierala M. та Zukow W. (2019) СARACTERISTICS OF HEALTHBREAKERS IN THE CONDITIONS OF REALIZATION OF HEALTH-SAFETY TECHNOLOGIES IN EDUCATION STRUCTURES. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2019: Vol 8. с. 24-32. ISSN 2222-3537
M
Melnyk V.Y. та Denysyuk N.V. (2019) PUBLIK PARKS’ GREENERY IN RIVNE = Зеленые насаждения скверов города Ровно. Вестник Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета, 2019 (№ 2): (42). с. 141-145. ISSN 2519-2388
Б
Бурець Т.М. та Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 122-127.
В
Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 26-28.
Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 128-133.
Г
Гранюк С.Л. та Мельник В.Й. (2019) ФЕРМЕНТ ЦЕЛЮЛАЗА В ГРУНТІ САНІТАРНО-ЗАХИСНОЇ ЗОНИ ВАТ «ВОЛИНЬ-ЦЕМЕНТ». Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 97-102.
Грицай Н.Б. (2019) Методичне портфоліо як інноваційна технологія навчання майбутніх учителів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 167-169.
Грицай Н.Б. (2019) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ. Балканско научно обозрение, 2019 (№1(3)): Т.3. с. 31-34. ISSN 2603-4867
Д
Демчук В.В. (2019) ПОШИРЕННЯ КОЛОРАДСЬКОГО ЖУКА В АГРОФІТОЦЕНОЗАХ КАРТОПЛІ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ БОРОТЬБИ З ШКІДНИКОМ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 12-18.
Денисюк Н.В. (2019) КИСНЕПРОДУКУЮЧА ТА ГАЗОПОГЛИНАЛЬНА ЗДАТНІСТЬ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ М.РІВНЕ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 19-23.
Денисюк Н.В. (2019) ЗЕЛЕНІ НАСАДЖЕННЯ ЗАПОВІДНОГО УРОЧИЩА «СОСОНКИ» В м. РІВНЕ. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 3-4.
Денисюк Н.В. (2019) ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОЗЕЛЕНЕННЯ МІСТА РІВНЕ. Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів, 2019. с. 61-63.
Денисюк Н.В. (2019) PINOPHYTA У СКВЕРАХ М. РІВНЕ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 184-186.
Денисюк Н.В. та Мельник В.Й. (2019) СУЧАСНИЙ СТАН ОЗЕЛЕНЕННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА РІВНЕ. Біологія та валеологія, 2019 (Вип.21). с. 21-30.
Джуло О.Е. та Мельник В.Й. (2019) ЗАХВОРЮВАНІСТЬ КЛІЩОВИМ БОРЕЛІОЗОМ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 173-179.
Ж
Жигадло І.В. та Мельник В.Й. (2019) ПРОБЛЕМИ СТАФІЛОКОКОВОЇ ІНФЕКЦІЇ ТА ЇЇ ПРОФІЛАКТИКА. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 180-186.
З
Збирун О.В. та Демчук В.В. (2019) БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ГЕЛЬМІНТОЗІВ, СПРИЧИНЕНИХ НЕМАТОДАМИ ТА ЇХ ПРОФІЛАКТИКА У ДІТЕЙ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 191-198.
К
Кладій М.С. та Мельник В.Й. (2019) ДИНАМІКА ЗАХВОРЮВАНОСТІ АНТРОПОНОЗНИМ ГЕЛЬМІНТОЗОМ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 198-205.
Л
Левчук О.О. та Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 87-88.
М
Малярчук Р.В. та Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 96-97.
Мельник В.Й. та Денисюк Н.В. (2019) ВМІСТ ПАРНИКОВИХ ГАЗІВ В АТМОСФЕРНОМУ ПОВІТРІ М. РІВНЕ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Інтердисциплінарні виміри, 2019. с. 248-250.
Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 107-108.
Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 140-144.
О
Онищук С.В. та Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 111-112.
П
Пастушок А.В. та Грицай Н.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КІМНАТНИХ РОСЛИН У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 157-161.
Пастушок А.В. та Грицай Н.Б. (2019) КІМНАТНІ РОСЛИНИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 123-124.
С
Савчук Л.К. та Виговський І.В. (2019) ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА БІОХІМІЧНИЙ СКЛАД КОРМУ ЛУЧНОЇ ТРАВОСУМІШКИ ЗАЛЕЖНО ВІД УДОБРЕННЯ ТА СТИМУЛЯТОРІВ РОСТУ. Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С. З. Гжицького, 2018 (№ 91): Т. 21. с. 49-53. ISSN 2518–1327
Савчук М.В. та Грицай Н.Б. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 144-150.
Салука Н.М. та Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 141-142.
Ш
Шрамович О.І. та Мельник В.Й. (2019) БІОТИЧНИЙ РОЗПОДІЛ LUMBRICIDAE В ГРУНТАХ М. РІВНЕ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 109-115.
Шулевська Н.В. та Грицай Н.Б. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ В 9 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 167-172.
Шулевська Н.В. та Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 163-164.