Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2013
Вгору на рівень |
І
Іваненюк О.В. та Янцур Л.А. (2013) ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАРОДНОЇ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОЇ ПЛАСТИКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 85-87.
Г
Гарбар Л.М. та Маліновська Н.В. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРОТЕРАПІЇ В ОЗДОРОВЛЕННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 47-48.
Д
Данилюк О.С. та Поніманська Т.І. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ВЗАЄМИН ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 66-67.
Джеджера К.В. (2013) АКТУАЛЬНІ РЕГУЛЯТИВИ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Освіта регіону, 2013 (№ 2). с. 269-272.
Джеджера К.В. (2013) ЯКІСТЬ ОСВІТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ПРЕДМЕТ МОНІТОРИНГУ. Нова наукова думка, 2013 (№ 1): Ч. 1. с. 228-231.
Джеджера К.В. та Рудь Г.В. (2013) ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЭТИКА В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ КАК ПРОБЛЕМА СОВРЕМЕННОСТИ. Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии, 2013 (Ч. 1). с. 140-145.
Добриднік Ю.С. та Янцур Л.А. (2013) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 70-72.
Доманюк О.М. та Поніманська Т.І. (2013) СКЛАДОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 73-74.
Дубенчук Ю.О. та Дичківська І.М. (2013) ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 74-76.
К
Кирильчук О.А. та Косарєва О.І. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З БАТЬКАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 89-91.
Кравчик І.В. та Козлюк О.А. (2013) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 101-103.
М
Макарова А.М. та Дичківська І.М. (2013) ФОРМУВАННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 115-117.
Н
Науменко І.Ю. та Косарєва О.І. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 131-133.
Нехай О.М. та Горопаха Н.М. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТІВ ЛЮДСЬКОЇ ПРАЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 133-135.
П
Пилипчук Т.В. та Маліновська Н.В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ СПАДЩИНИ СОФІЇ РУСОВОЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 156-158.
Пониманская Т.И. (2013) ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ К ГУМАНИСТИЧЕСКОМУ ВОСПИТАНИЮ ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. Вестник Чувашского государственного педагогического университета им. И.Я. Яковлева, 2013 (Вып.12): 2. с. 98-105.
Поніманська Т.І. (2013) ДИНАМІКА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 179-186.
Поніманська Т.І. (2013) ВИХОВАТЕЛЬ І ДИТИНА У КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО. // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2013 (123): 1. с. 249-253.
Поніманська Т.І. (2013) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА ДО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СВІТЛІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ. Науковий вісник Донбасу, 2013 (№4). с. 1-21.
Посохова М.Л. та Косарєва О.І. (2013) ВИХОВАННЯ ЕМПАТІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 160-162.
Т
Трофимчук І.В. та Козлюк О.А. (2013) ТЕАТАРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 181-183.
Ш
Шелепа О.О. та Маліновська Н.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ СТРУКТУРИ ТЕКСТУ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 194-195.