Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік:
Вгору на рівень |
Андреюк С.А. та Шадюк (Падалка) О.І. ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 6-7.
Бенера В.Є. та Маліновська Н.В. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей. [Навчальний посібник]
Богуш А. та Маліновська Н.В. Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку. [Навчальний посібник]
Богуш А. та Маліновська Н.В. Перші кроки грамоти: передшкільний вік. [Навчальний посібник]
Гладковська М.В. та Джеджера К.В. ВИХОВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 36-38.
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СПЕЦМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ. [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. [Методичні рекомендації]
Губеня А.О. та Маліновська Н.В. РОЗВИТОК ОПИСОВОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 45-46.
Джеджера К.В. та Шагай Н.М. ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ. [Навчальний посібник]
Кошлата М.А. та Косарєва О.І. ФОРМУВАННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 100-102.