Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік:

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 16.

Андреюк С.А. та Шадюк О.І. ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 6-7.

Бенера В.Є. та Маліновська Н.В. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей. [Навчальний посібник]

Богуш А. та Маліновська Н.В. Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку. [Навчальний посібник]

Богуш А. та Маліновська Н.В. Перші кроки грамоти: передшкільний вік. [Навчальний посібник]

Василишин С.С. та Горопаха Н.М. ЗАСТОСУВАННЯ ЧЕРГУВАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 22-24.

Гладковська М.В. та Джеджера К.В. ВИХОВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 36-38.

Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СПЕЦМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА". [Методичні рекомендації]

Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ". [Методичні рекомендації]

Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ. [Методичні рекомендації]

Горопаха Н.М. ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. [Методичні рекомендації]

Губеня А.О. та Маліновська Н.В. РОЗВИТОК ОПИСОВОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 45-46.

Джеджера К.В. та Шагай Н.М. ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ. [Навчальний посібник]

Зелінська К.М. та Козлюк О.А. ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЦІЛІСНОГО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 68-70.

Кошлата М.А. та Косарєва О.І. ФОРМУВАННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 100-102.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 117-119.

Ляшик А.О. та Руденко Н.М. РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 117-119.

Цей список був створений у Fri May 3 12:09:22 2024 EEST.