Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської" та рік:
Вгору на рівень |
А
Андреюк С.А. та Шадюк (Падалка) О.І. ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 6-7.
Б
Бенера В.Є. та Маліновська Н.В. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей. [Навчальний посібник]
Богуш А. та Маліновська Н.В. Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку. [Навчальний посібник]
Богуш А. та Маліновська Н.В. Перші кроки грамоти: передшкільний вік. [Навчальний посібник]
Босенко А.І. та Вержиховська О.М. та Гаврилов О.В. та Гурський О.В. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]
Г
Гладковська М.В. та Джеджера К.В. ВИХОВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 36-38.
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СПЕЦМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ. [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. [Методичні рекомендації]
Губеня А.О. та Маліновська Н.В. РОЗВИТОК ОПИСОВОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 45-46.
Гурський В.А. ОСНОВИ НАУКОВИХ досліджень. [Навчальний посібник]
Гурський В.А. ОСНОВИ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. [Навчальний посібник]
Гурський В.А. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ. [Навчальний посібник]
Гурський В.А. ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ОСВІТИ І НАВАННЯ. [Навчальний посібник]
Гурський В.А. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ У ЇХ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ. [Навчальний посібник]
Гурський В.А. та Присакар В.В. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ ТЕОРІЯ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ. [Навчальний посібник]
Гурський В.А. та Присакар В.В. ПЕДАГОГІКА. [Навчальний посібник]
Д
Джеджера К.В. та Левчук В.В. та Павлків Р.В. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]
Джеджера К.В. та Шагай Н.М. ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ. [Навчальний посібник]
К
Кошлата М.А. та Косарєва О.І. ФОРМУВАННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 100-102.
С
Сухорукова Г.В. та Дронова О.О. та Гогота Н.М. та Янцур Л.А. ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. [Підручник]