Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2015
Вгору на рівень |
Soichuk R. (2015) EDUCATION PROBLEM OF NATIONAL SELF-ASSERTION IN SCHOOL YOUTH = ПРОБЛЕМА ВОСПИТАНИЯ НАЦИОНАЛЬНОГО САМОУТВЕРЖДЕНИЯ В УЧЕНИЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ. Europaiscge Fachhochschule, 2015 (№ 3). с. 41-43.
Soichuk R. (2015) POSITIVE EMOTIONS AND FEELINGS OF SUCCESS IN THE EDUCATION OF NATIONAL SELF-IDENTITY. Knowledge. Education. Law. Management, 2015 (№ 4): (12). с. 232-237. ISSN 2353-8406
Soichuk R. (2015) THEORETICAL AND APPLIED FOUNDATIONS OF SCHOOL YOUTH NATIONAL SELF-ASSERTION EDUCATION IN EXTRACURRICULAR ACTIVITY. Knowledge. Education. Law. Management, 2015 (№ 3): (11). с. 315-321. ISSN 2353-8406
Іскра Л.В. (2015) САМООСВІТА СТУДЕНТІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 58-60.
Биндюкова С.В. та Шевців З.М. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 11-12.
Боровець О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 48-49.
Боровець О.В. (2015) ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.12): (55), ч. 1. с. 155-162.
Бричок Б.П. (2015) ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 50-51.
Бричок С.Б. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 134-142. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. (2015) РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 6-8.
Бричок С.Б. та Павелків О.М. (2015) РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОЕКТУВАННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 103-111. ISSN 2411-4553
Буга Л.М. та Шевців З.М. (2015) СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ ЯК ОДНА З УМОВ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 14-15.
Веремчук А.П. (2015) ПРОБЛЕМА АКТИВІЗАЦІЇ НАУКОВО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 51-53.
Вижиковська Г.М. та Колупаєва Т.Є. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПРИНЦИПИ, УМОВИ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 20-22.
Гудовсек О.А. (2015) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 13-15.
Дудар К.М. та Бричок Б.П. (2015) ПРОФЕСІЙНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У СУЧАСНОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ КОНТЕКСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 50-51.
Жабська І.В. та Бричок Б.П. (2015) СКЛАДОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 51-52.
Козачук М.В. (2015) ІНКЛЮЗІЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В ДОШКІЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 69-70.
Колаковська Т.С. та Гудовсек О.А. (2015) ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ТА ПРИНЦИПИ УКРАЇНСЬКОЇ ЕТНОПЕДАГОГІКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 71-73.
Колупаєва Т.Є. (2015) РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ – ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ У РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 64-68.
Курсик Т.П. та Гудовсек О.А. (2015) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В «НОВИХ ШКОЛАХ» ГЕРМАНА ЛІТЦА (НІМЕЧЧИНА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 84-86.
Луцишина О.І. та Шевців З.М. (2015) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 87-88.
Мартинюк С. та Бричок С.Б. (2015) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 90-92.
Мельничук М.О. та Бричок Б.П. (2015) СТАН ОСВІТИ РІВНЕНЩИНИ У СКЛАДІ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 95-97.
Міщеня О.М. (2015) ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. Пофесійний розвиток педагога, 2015. с. 26-28.
Ніверчук К. та Бричок С.Б. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 102-103.
Одейчук В.М. та Бричок Б.П. (2015) ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 105-107.
Парфенюк О.В. та Бричок С.Б. (2015) ІДЕЇ “ВІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ” У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБУЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 111-113.
Прокопчук Н.П. та Бричок С.Б. (2015) НАРОДНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 119-121.
Сарнавська О.В. та Яковишина Т.В. (2015) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧИТЕЛІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 80-82.
Синюк М.В. та Боровець О.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 142-143.
Скопецька Л.О. та Гудовсек О.А. (2015) РОЗВИТОК ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В США. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 147-148.
Сойчук Р.Л. (2015) ДО ПРОБЛЕМИ СУТНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2015: Вип. 1. с. 147-157. ISSN 2411-4553
Сойчук Р.Л. (2015) ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Інноватика у вихованні, 2015: Вип. 2. с. 212-221. ISSN 2411-4553
Сойчук Р.Л. (2015) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК РЕГУЛЯТОР НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 2): (82). с. 153-158. ISSN 2520-6427
Сойчук Р.Л. (2015) СТРУКТУРНА І ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 4): (84). с. 125-129. ISSN 2520-6427
Сойчук Р.Л. (2015) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В КОНТЕКСТІ ПРОЦЕСІВ НАЦІЄТВОРЕННЯ. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe, 2015 (№ 4(4)): Vol. 2. с. 140-144.
Сойчук Р.Л. (2015) ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ = PSYCHOLOGICAL UNDERGROUND OF NATIONAL SELF-ASSERTION EDUCATION IN SCHOOL YOUTH. Гірська школа українських карпат, 2015 (12-13). с. 107-110.
Третяк О.М. (2015) ДО ПИТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 84-86.
Усач Л.В. (2015) БАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ КЛАСИКАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 39-41.