Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: B | Z | І | А | Б | Г | Ж | К | Л | М | Н | О | П | С | Т | Ч | Я
Число елементів: 44.

B

Bakhmat N. та Krasiuk L. та Kovtun N. та Hudovsek O.A. та Hnatіuк М. (2021) DEVELOPMENT AND TESTING NEW CONTENT AND FORMS OF ORGANIZATION OF PEDAGOGICAL INTERNSHIP OF FUTURE PRIMARY TEACHERS. Laplage em Revista (International), 2021 (Vol.7). с. 77-87. ISSN 2446-6220

Z

Zhurat Y. та Rudenko N. та Bekirova A. та Borovets O. та Doroshenko T. та Skoryk T. (2021) Developing Subjectivity in Future Primary School Teachers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2021 (Vol.13): Issue 3. с. 280-302. ISSN 2066-7329? 2067-9270

І

Іскра Л.В. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ЗВО. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 51-53.

А

Андріїв К.В. та Сойчук Р.Л. (2021) СТРУКТУРА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 5-7.

Б

Богданець Н.Р. та Міщеня О.М. (2021) ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ У ФОРМУВАННІ ОСНОВ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 23-26.

Боровець О.В. (2021) ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 27-29.

Боровець О.В. (2021) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 155-158.

Боровець О.В. (2021) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 76-112. ISBN 978-617-601-380-8

Боровець О.В. та Рачинець С.С. (2021) НОВІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 26-29.

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 2021 (№1(37)): Ч.1. с. 131-136. ISSN 2522-4360

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2021) УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021 (№76): Т.1. с. 79-83. ISSN 1992-5786

Бричок С.Б. (2021) САМОСТІЙНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладні аспекти. О.Зень, с. 150-189. ISBN 978-617-601-380-8

Білик М.В. та Веремчук А.П. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРИВАТНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 15-18.

Г

Гудовсек О.А. (2021) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладні аспекти. О.Зень, Рівне, с. 227-259. ISBN 978-617-601-380-8

Гудовсек О.А. (2021) НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГРУ В НУШ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 37-39.

Ж

Жигула К.В. та Сойчук Р.Л. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКУ «DIGITAL INCLUSION» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗЗСО. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 45-48.

К

Кабай К.В. та Яковишина Т.В. (2021) ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ВАГОМИЙ ЕЛЕМЕНТ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 53-56.

Карплюк Д.В. та Міщеня О.М. (2021) СУТНІСТЬ БАЗОВИХ ПОНЯТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 56-58.

Л

Левчук Л.Ю. та Веремчук А.П. (2021) КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ (ЗА О.Ф.МУЗИЧЕНКО). Професійний розвиток педагога, 2021. с. 71-75.

Лоборук Л.І. та Шевців З.М. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 170-172.

М

Мельничук В.В. та Бричок С.Б. (2021) ПЕДАГОГІКА ЗАРУБІЖЖЯ КІНЦЯ XІX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 75-78.

Мокляк С.І. та Міщеня О.М. (2021) ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 83-86.

Міщеня О.М. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладний аспекти. О.Зень, М. Рівне, с. 113-149. ISBN 978-617-601-380-8

Н

Новосад Н.В. та Сойчук Р.Л. (2021) ЗМІСТ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 91-93.

О

Онишкевич К.О. та Боровець О.В. (2021) ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ТА САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 178-180.

П

Пасічник І.В. та Бричок С.Б. (2021) ПАВЛО ЖИТЕЦЬКИЙ ПРО УКРАЇНСЬКУ МОВУ І УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 93-96.

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2021) АСПІРАНТУРА В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ: РЕФЛЕКСІЯ ТРИВАЛІСТЮ У СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 16-34. ISSN 2411-4553

Пешко Х.В. та Бричок С.Б. (2021) АДАПТАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я ДО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 98-101.

Потапчук Ю.В. та Міщеня О.М. (2021) ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 106-109.

Підгрушна С.С. та Бричок С.Б. (2021) СКРАЙБІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 72-74.

Підгрушна С.С. та Бричок С.Б. (2021) ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ І.С.НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 101-104.

С

Самчук Г.С. та Бричок С.Б. (2021) К.Д.УШИНСЬКИЙ ПРО ПРАЦЮ ЯК ОСНОВУ ВИХОВАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 109-112.

Смик Н.В. та Веремчук А.П. (2021) ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ УКРАЇНИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 116-118.

Сойчук Р.Л. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 118-122.

Сьомак І.М. та Третяк О.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 124-126.

Т

Токар Т.О. та Веремчук А.П. (2021) ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 126-130.

Третяк О.М. (2021) Європейська кредитно-трансферна система організації освітнього процесу у вищій школі в умовах європейського простору вищої освіти. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 40-75. ISBN 978-617-601-380-8

Третяк О.М. та Міщеня О. та Іскра Л. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 75-80. ISSN 2520-6427

Третяк О.М. та Хомич Д.О. (2021) МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОЇ ІНКЛЮЗІЇ ТА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я УПРОДОВЖ ЖИТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 129-132.

Ч

Чернушич Т.А. та Боровець О.В. (2021) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ПЕДАГОГА В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 132-134.

Чернюк І.М. та Гудовсек О.А. (2021) ТВОРЧА САМОСТІЙНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ: РОЗВИТОК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 134-137.

Чміль Д.В. та Яковишина Т.В. (2021) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 137-140.

Я

Яковишина Т.В. (2021) ПЕДАГОГІКА ТВОРЧОСТІ. [Навчальні матеріали]

Яковишина Т.В. (2021) КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 143-147.

Цей список був створений у Thu Apr 25 09:21:32 2024 EEST.