Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра романо-германської філології" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Вакулінська Л.М. (2013) ЕПІСТОЛЯРНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ МОВНИХ ЗАСОБІВ НІМЕЦЬКОМОВНИХ БІБЛІЙНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 34-36.
Джава Н.А. (2013) РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМИ ТЕКСТАМИ НА ЗАНЯТТІ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 34-36.
Палій В.П. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ АФЕКТИВНОЇ ЛЕКСИКИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 61-64.
Палій В.П. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ЛЕКСИКИ ТА ГРАМАТИКИ В НАВЧАННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 84-86.
Пивоварчук Т.О. (2013) МОДЕЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТА - ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 103-107.
Середюк Л.А. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 88-91.
Станіславчук Н.І. (2013) ВІДБІР АНГЛОМОВНОГО КРАЇНОЗНАВЧОГО ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 91-93.
Станіславчук Н.І. (2013) ПИСЬМО ЯК ВИД ТВОРЧОЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 162-164.